سردار فضلی:
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: شهدای مدافع حرم با جانفشانی های خود به ما درس ولایتمداری و حمایت از ولی زمان را یادآوری کردند.
کد خبر: ۶۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 10 August 2018

به گزارش تابناک قم، سردار علی فضلی در مراسم اربعین تخریبچی مدافع حرم شهید ابراهیم رشید که در مسجد چهارده معصوم روستای صرم قم و در زادگاه این شهید والامقام برگزار شد، با اشاره به اهمیت عملیات کربلای پنج اظهار کرد: هنگامی که طرح این عملیات در جلسه ای با حضور فرماندهان عالی رتبه مطرح شد کمتر کسی اطمینان داشت که بتوان در شرایط موجود آن مقطع، عملیات اجرایی شود اما در همین حین بود که پیامی از سوی امام خمینی رسید که نترسید و اقدام کنید و فرماندهان با روحیه گرفتن از این جمله الهام بخش امام خمینی(ره)، یکی پس از دیگری آمادگی خود را برای اجرای عملیات اعلام کردند و عملیات با حضور گسترده یگان‌های شرکت کننده انجام و موفقیت های بی شماری نصیب رزمندگان اسلام کرد.

وی در ادامه به جانفشانی شهدای مدافع حرم همانند همان شرایط سخت زمان جنگ اشاره کرد و گفت: شهید ابراهیم رشید مصداق بارز حامی ولایت است و با نحوه شهادتش مانند حضرت زهرا (س) به ما درس ولایتمداری و حمایت از ولی زمان را یادآوری کرد.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در ادامه با حضور در منزل پدر شهید رشید از وی عیادت کرده و سپس برای ادای احترام به مقام شامخ آن شهید بزرگوار بر مزار وی در گلزار شهدای قم حاضر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار