فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:
وی با اعلام اینکه میزان جرائم خشن در خوزستان در 10 سال گذشته همواره رشد داشته عنوان کرد: در 4 ماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان برای اولین بار در 10 سال گذشته میزان جرائم خشن در استان 32 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۶۴۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 08 August 2018

سردار حیدر عباس‌زاده سه شنبه(16مرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتقاء احساس امنیت در جامعه تعامل با رسانه‌ها است اظهارداشت: اعتقاد ما این است که نیروی انتظامی بدون همکاری رسانه‌ها نمی‌تواند در حوزه امنیت اجتماعی موفق عمل کند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: امروز ارتباط نیروی انتظامی با رسانه‌ها به‌گونه‌ای شده که اگر در هر نقطه از استان اتفاقی برای شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی رخ دهد پلیس به‌سرعت وارد عمل شده و با همراهی رسانه‌ها حوادث را اطلاع‌رسانی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه بسیاری از معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتظار حادثه‌ای برای حاشیه‌سازی علیه نظام هستند گفت: رسانه‌ها با اطلاع دقیق از حوادث می‌توانند در جامعه اعتمادسازی کنند تا دیگر رسانه‌های معاند نتوانند از فضای غبارآلود سوء استفاده کنند.

عباس‌زاده تصریح کرد: در 6 روز گذشته که مردم به‌دلیل گرانی‌های 2 ماه اخیر ناراحت بودند عده‌ای با سوء استفاده از این نارضایتی‌ها اقدام به انتشار 195 فراخوان برای تجمع مردم در شهرهای مختلف کردند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و رسانه‌ها فقط در دو شهر آن‌ هم با جمعیتی کمتر از 20 نفر تجمعات پراکنده‌ای صورت گرفت و نقشه برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی در خوزستان با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه خوزستان شرایط ویژه‌ای نسبت به سایر استان‌های کشور دارد گفت: خوزستان هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و منابع اقتصادی همواره مورد توجه معاندین نظام بوده و آن‌ها تلاش دارند تا با رسانه‌هایی که در اختیار دارند فضای امن خوزستان را ناامن سازند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: یکی از کارکردهای مثبت رسانه، کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است که در حوزه اعتیاد به‌شدت نیازمند حضور و همکاری رسانه‌ها در این بخش هستیم.

عباس‌زاده افزود: نیروی انتظامی خوزستان در 4 ماه گذشته بیش از 5 تن مواد مخدر کشف کرده که در مقایسه با سال گذشته 139 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اعلام اینکه میزان جرائم خشن در خوزستان در 10 سال گذشته همواره رشد داشته عنوان کرد: در 4 ماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان برای اولین بار در 10 سال گذشته میزان جرائم خشن در استان 32 درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان درباره کشف سرقت‌ها و کاهش تیراندازی‌ها در استان اظهار داشت: نیروی انتظامی خوزستان در ماه‌های گذشته موفق شده 91 درصد سرقت‌ها و همچنین 97 درصد تیراندازی‌ها را در خوزستان کشف کند.

عباس‌زاده در پایان با ابراز اینکه تاکنون یک‌هزار و 802 میلیارد و 409 میلیون و 641 هزار ریال کالای قاچاق در خوزستان کشف شده گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی رسانه‌ها میزان سرقت‌ها و ناامنی‌ها در خوزستان کاهش یافته و احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

گفتنی است در پایان این جلسه فرمانده انتظامی خوزستان از خبرنگاران رسانه‌های استان تقدیر و از همراهی آنان در مسیر امنیت و آرامش جامعه تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار