معاون آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان جزییات پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 10 August 2018

اسماعیل فاطمی‌بهبهانی در خصوص پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه، اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع 24 رشته در این دانشگاه تدریس می‌شود که از این تعداد 11 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 13 رشته در مقطع کارشناسی است.

وی افزود: در گذشته دو رشته علوم و مهندسی مرتع و علوم و مهندسی آبخیزداری در مقطع کارشناسی ارشد وجود داشت که امسال این رشته‌ها حذف و رشته علوم و مهندسی مرتع به دو گرایش اصلاح و احیا و گیاهان دارویی و سنتی و رشته علوم و مهندسی آبخیرداری به دو گرایش مدیریت حوزه‌های آبخیز و حفاظت آب و خاک تقسیم شدند.

معاون آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با بیان اینکه در مجموع حدود یک هزار و 480 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، ادامه داد: امسال برای پذیرش 520 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی اعلام آمادگی کرده‌ایم.

فاطمی‌بهبهانی ادامه داد: هر سال در مقطع کارشناسی حدود 480 دانشجو وارد دانشگاه و سالیانه در حدود همین تعداد نیز از دانشگاه فارغ‌التحصیل ‌می‌شوند. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد برای 88 دانشجو اعلام آمادگی کرده‌ایم که هر سال این تعداد به طور کامل پذیرش می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار