مدیرعامل شرکت آبفا اهواز خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت:در مجموع با اعتباری حدود ۱۳۸ میلیارد ریال در حال اجرای پروژه های فعال در کوی مهدیس هستیم.
کد خبر: ۶۴۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 07 August 2018

مهندس فردوس کریمی درجلسه بررسی مشکلات کوی مهدیس اهواز که باحضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه،دکتر شریعتی استاندار خوزستان،فرامند هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار،جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز،معصومه خنفری فرماندار کارون،منصور کتانباف شهرداراهواز و دیگر مسئولین استانی و محلی در دفتر آیت الله موسوی جزایری برگزار شد،به اقدامات اجرا شده در این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه های فعال در این منطقه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۹۰ درصد به سرعت در حال تحقق می باشند.

وی افزود: تا قبل از سال ۹۶حجم مشکلات به جا مانده از سال های قبل به طور عمده در این منطقه در حوزه آب و به ویژه فاضلاب وجود داشت که این میزان چیزی در حدود ۲۳/۸ کیلومتر تعهد اجرای شبکه فاضلاب و ۱۷/۸ کیلومتر در بخش آب بود.

مهندس کریمی اظهار کرد: تقریبا ۲۳/۷ کیلومتر فقط در بخش توسعه زیرساخت های فاضلاب مهدیس در حال اجرایی شدن است و در حوزه آب نیز به حول و قوه الهی، شرکت آبفا اهواز تاکنون بیش از تعهدات خود یعنی در حدود ۱۹/۷ کیلومتر محقق خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه شرکت آبفا اهواز از سال گذشته تاکنون ۳۰۰۰ انشعاب آب و فاضلاب را با تسهیلات مناسب در کوی مهدیس محقق کرده، اجرای بخش باقیمانده کار را نیز در دستور کار این مجموعه عنوان نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار