به پیشنهاد استاندار البرز و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، عزیزاله شهبازی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز منصوب شد.
کد خبر: ۶۴۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 07 August 2018

شب گذشته به پیشنهاد استاندار البرز و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، عزیزاله شهبازی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز منصوب شد.

شهبازی خوزستانی و متولد بهبهان است و از ابتدای دولت روحانی به‌عنوان فرماندار آبادان انتخاب شد و با تغییر استاندار او و فرماندار خرمشهر تنها فرمانداران خوزستان بودند که جا‌به‌جا نشدند.

هنوز خبری درباره جایگزین شهبازی در فرمانداری آبادان منتشر نشده است و باید دید چه کسی این کرسی مهم در خوزستان را تصاحب می‌کند.

همچنین در اندیمشک زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر فرماندار این شهرستان در روزهای آینده شنیده شده است که جهانگیری، فرماندار اندیمشک نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

در دزفول نیز خبری مبنی بر پایان مأموریت سرپرست فعلی فرمانداری دست به دست می‌شود و آن‌طور که در شبکه‌های اجتماعی پیچیده قرار است محمودرضا شیرازی شهردار سابق آبادان عهده‌دار این سمت شود.

چندی پیش نیز سرپرست فرمانداری اهواز پس از 14 ماه فعالیت برکنار شده بود و جمال عالمی نیسی به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز معرفی شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار