قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد:
قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان مطالبات از بخش های مختلف داریم و با توجه به کارکرد پیمانکاری این شرکت، در صورت وصول مطالبات می توانیم، بدهی خود به سازندگان و ارائه دهندگان خدمات به شرکت ملی حفاری ایران را پرداخت کنیم.
کد خبر: ۶۴۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 06 August 2018

محمدرضا تاکایدی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه 14 مرداد ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران به صورت پیمانکاری فعالیت می کند و در این زمینه با دریافت مطالبات از کافرما امورات شرکت را می گذرانیم.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران حدود یک هزار میلیارد تومان مطالبات از بخش های مختلف دارد و با توجه به کارکرد پیمانکاری این شرکت، در صورت پرداخت مطالبات می توانیم مطالبات بخش های دیگر را به آن ها بدهیم.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران به صورت خودگردان فعالیت خود را پیش می برد و از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سایر شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران طلبکار است.

تاکایدی عنوان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مطالبات ما به موقع وصول نمی شود، امکان پرداخت مطالبات به پیمانکاران و سازندگان تجهیزات و ارایه دهندگان خدمات به شرکت ملی حفاری ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 50 میلیارد تومان بدهی به شرکت های سازنده، تولیدی و ارایه دهندگان خدمات در بخش های مختلف داخل استان داریم اما با توجه به شرایطی که در بحث مطالبات خود داریم، امکان پرداخت این مطالبات به شرکت ها وجود ندارد.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: اگر این مطالبات از سوی شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران به ما پرداخت شود، می توانیم مطالبات شرکت ها و سازندگان داخل استان را به آنها پرداخت کنیم تا مشکلاتشان را رفع کنند.

تاکایدی عنوان کرد: برنامه شرکت ملی حفاری این است که از توان و پتانسیل شرکت های سازنده در درون استان استفاده کند اما با توجه به مشکلاتی که در بحث مطالبات وجود دارد، این همکاری دشوار است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار