سرپرست فدراسیون می‌گوید ورزش کارگری خوزستان از دیرباز تاکنون جزو قطب‌های ورزش کارگری کشور بوده است.
کد خبر: ۶۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 07 August 2018

جواد رمضی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش کارگری استان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خوشحالم که بعد از پنج شش سال، زمینه برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات ورزش کارگری خوزستان فراهم شد و قطعا این اتفاق جایگاه ورزش کارگری استان را تقویت می‌کند. من در اینجا همدلی را می‌بینم و مطمئنا به زودی اتفاقات خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در کنار این همدلی، با توجه به اعلام آمادگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بابت حمایت از ورزش کارگری قطعا ورزش کارگری خوزستان موفق خواهد بود. همچنین جا دارد از زحمات بی‌دریغ آقای عباس علوانی سرپرست قبلی هیات قدردانی کنم و به رییس جدید هیات نیز تبریک بگویم.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: ورزش کارگری خوزستان از دیرباز تاکنون جزو قطب‌های ورزش کارگری کشور و همیشه در کنار ورزش کارگری کشور فعال بوده است که این موضوع مربوط به فعالیت‌های استانی و کشوری این هیات می‌شود و اخیرا نیز مشاهده می‌کنیم که خوزستان در مسابقات برون‌مرزی اثرگذار بوده و بسیار خوب حضور پیدا کرده است که این نشان‌دهنده وحدت، همدلی و علاقه در هیات خوزستان است. این مهم برای ما یک نوید است تا در فدراسیون با نشاط و امید کارمان را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: امسال در برنامه ورزش کارگری کشور تحولاتی را داشتیم و یک تقویم مدون و زمان‌بندی شده نیز داریم. باید بگویم تیم‌های ملی ورزش کارگری از بطن مسابقات کشوری گزینش می‌شوند و افراد انتخاب شده به مسابقات جهانی سال آینده که در اسپانیا برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند که همین مسوولیت هیات‌های استانی را سنگین‌تر می‌کند؛ از این جهت که اگر این فرصت از دست برود، ممکن است ظرفیت‌های ورزشی استان برای اعزام به مسابقات جهانی حذف شوتد و به همین دلیل درخواست دارم که هیات‌های استانی تقویم ورزشی خود را خیلی زود تکمیل کنند.

رمضی بیان کرد: به نظر من ماده مربوط به ارزش افزوده یک پتانسیل بسیار ارزشمند و مهمی را در خود جای داده است و اگر افرادی آشنا به بهره‌وری از این ظرفیت باشند که این شرایط را در این استان هم می‌بینیم، این ظرفیت می‌تواند ورزش کارگری استان را متحول کند؛ یعنی اگر فدراسیون هیچ کمکی به هیات‌ها نداشته باشد، که تاکنون نیز به همین صورت هم بوده است، این هیات‌های استانی هستند که می‌توانند به فدراسیون کمک کنند. این فرصت بسیار خوب است و امیدورام به واسطه آن بتوانیم ورزش کارگری خوزستان را به سرعت بیشتری به جلو پیش ببریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش کارگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار