کد خبر: ۶۳۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 04 August 2018

 

تابناک هرمزگان- مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان ظهرامروز به ریاست بهروز منتقمی فر سرپرست فدراسیون و با حضور غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان ، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان اظهار داشت: فدراسیون گلف یکی از فدراسیون هایی است که دارای 4انجمن است ، که در کشورهای دیگر این انجمن ها دارای فدراسیون های مجزا هستند.

وی افزود: این ورزش علاقمندان زیادی به خصوص جوانان دارد و امیدواریم با انتخاب رئیس هیئت گلف شاهد رشد ، شکوفایی و توسعه رشته ی گلف در هرمزگان باشیم.

سپس بهروز منتقمی فر ،رئیس فدراسیون گلف درادامه اظهار کرد: در پیشبرد و موفقیت های هیئت تمامی اعضاء سهیم هستند و امیدواریم با همکاری و تعامل اعضاء با رئیس هیئت شاهد موفقیت های روز افزون این رشته ورزشی در استان هرمزگان باشیم.

وی ادامه داد: این رشته را می توان در فضای باز و پارک ها نیز توسعه داد تا فضای شاد و مفرحی برای علاقمندان ایجاد کرد.

رئیس فدراسیون گلف تصریح کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی که در بانوان استان در رشته های مختلف ورزشی هست نیز با ورود بانوان علاقمند در گلف هم میتوان شاهد موفقیت های روز افزونی در این رشته ورزشی باشیم.

منتقمی بیان نمود: میتوان با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش در جهت استعداد یابی در مدارس فعالیت نمود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل هرمزگان ، این استان میتواند پایگاه اصلی گلف ساحلی کشور باشد.

لازم بذکر است ،در پایان رأی گیری صورت گرفت و بیژن شبانکاره با کسب 16 رأی بمدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت گلف استان انتخاب شد.

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار