با حضور استاندار خوزستان:
عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی، ساخت نمایشگاه بین المللی دزفول و طرح فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با حضور استاندار خوزستان در شهرستان دزفول آغاز شد.
کد خبر: ۶۳۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 04 August 2018

غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه 12 مردادماه با حضور در شهرستان دزفول 4 پروژه اقتصادی، کشاورزی و زیست محیطی را در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش"تابناک"؛ عملیات اجرایی سه پروژه احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی، ساخت نمایشگاه بین المللی دزفول و طرح فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با حضور استاندار خوزستان در شهرستان دزفول آغاز شد.

در طراحی پایانه صادرات محصولات کشاورزی دزفول خط سورتینگ میوه، سردخانه، صنایع بسته بندی، ساختمان گمرک، استاندارد و سایر تاسیسات مورد نیاز پیش بینی شده است. برای ساخت این پایانه صادرات 50 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی دزفول نیز که شامل 12 هزار مترمربع سالن سرپوشیده و فضای روباز و سالن همایش با ظرفیت یک هزار و 500 نفر است با صرف 450 میلیارد ریال در 2 فاز احداث می شود.

شریعتی در این سفر همچنین تصفیه خانه کارخانه خمیرمایه دزفول که با اعتبار 120 میلیارد ریال احداث شده است و نقش مهمی در کاهش آلودگی زیست محیطی دارد را افتتاح کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار