کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران موفق شدند
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از انجام 69 هزار و 377 متر حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد .
کد خبر: ۶۳۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 02 August 2018
حمید رضا خوش آیند در توضیح بیشتر در این باره گفت: در این مدت  عملیات حفاری و تکمیل 53 حلقه چاه به اتمام رسید و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت . 
 
به گزارش"تابناک" وی افزود: از این تعداد چاه،  25 حلقه توسعه ای ، سه حلقه توصیفی و 25 حلقه تعمیری بوده که 31 حلقه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پنج حلقه در موقعیت فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران، 10 حلقه در طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و هشت حلقه در قالب پروژه ای  حفر و تکمیل گردیده است . 
 
خوش آیند اظهار کرد: متخصصان و کارکنان سختکوش این شرکت در مدیریت های عملیات حفاری خشکی یک، دو، سه، چهار و دریا در مدت پیش گفته موفق شدند با همکاری متخصصان بخش های مرتبط در شرکت های متقاضی،  حفاری و تکمیل هشت حلقه چاه را 61 روز زودتر از مدت زمان برنامه شده از سوی کارفرماها به اتمام رسانند . 
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با بیان اینکه این شرکت 73 دستگاه حفاری شامل 70 دکل خشکی و سه دکل دریایی در تملک خود دارد، گفت: در چارچوب قرارداد حفاری هشت حلقه چاه اکتشافی با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ، دستگاه حفاری  33 فتح  در استان فارس مستقر و در مدار عملیات قرار گرفته است . 
برچسب ها: شرکت ملی حفاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار