فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان گفت: مسئولان و مدیران اداره های مختلف از خود همت نشان دهند ، قانون و مقررات را به نفع مردم در راستای اشتغالزایی تفسیر کنند، مسلما هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد .
کد خبر: ۶۳۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 01 August 2018

هادی مقیمی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان افزود: هر طرحی که اشتغال زایی را ایجاد کند ارزیابی کنید اگر رضایت مردم در آن نهفته باشد، انجام دهید . 
وی با تاکید بر اینکه طرح های اشتغال زا نباید متوقف و نشست های کارگروه ادامه یابد گفت: هنر مدیریت این است که مشکلات و موانع را رفع کند، زیرا شرایط جامعه به گونه ای است که باید تسهیلات ارائه و اشتغال ایجاد شود . 
مقیمی اظهار داشت: مدیران شرایط را درک کنند و با کمترین هزینه کار و برنامه ریزی کنند. 
وی با بیان اینکه در جامعه امروز هر فرد بیکاری بالقوه می تواند کانون خطر باشد، با پرداخت وام و ایجاد اشتغال رسما کانون خطر خنثی می شود، تصریح کرد: مدیران با کمترین سخت گیری در این وضعیت اقتصادی به کارآفرین ها و کنندگان کار فرصت اشتغال بدهند . 
رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اردکان نیز یادآور شد: کمیته فنی و کارگروه اشتغال استان یزد 139 طرح در حوزه فراگیر با 42 میلیارد و 605میلیون تومان در حوزه روستایی مصوب کرد. 
اصغر دشت آبادی افزود: جمعا چهار میلیارد و 610 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد که از این مبلغ 150 میلیون تومان بانک توسعه تعاون، 200 میلیون تومان توسط پست بانک، چهار میلیارد و 20 میلیون تومان از سوی بانک کشاورزی و 240 میلیون تومان از سوی صندوق کارآفرینی امید بود .
هدف از برنامه اشتغال فراگیر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان به ‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ارتقای اشتغال پذیری، مهارت آموزی نیروی کار، حفظ و صیانت از نیروی کار موجود در کشور است.
بیش از 15 درصد از جمعیت شهرستان اردکان روستانشین هستند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار