مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که گاهی حرف هایی زده می شود که انصافا خوب نیست، گفت: تعجب می کنم که چرا برخی از افراد کارهای خوب انجام شده در ورزش استان را نمی بینند، البته این عده فکر می کنند که اگر خلاف جریان آب شنا کنند به جمع بندی خواهند رسید.
کد خبر: ۶۳۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 01 August 2018

افشین حیدری در مجمع سالانه هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: همه از وضعیت اقتصادی کشور مطلع هستید و اکنون شرایط خاصی وجود دارد ولی ملتی که می‌خواهد آرمان داشته باشد، باید هزینه آن را هم بدهد و وظیفه ما نیز این است که در این شرایط خطیر تلاش کنیم فضای کار از بین نرود و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در یک سال گذشته تلاشش بر هیمن بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تلاش ما این بود تا پروژه‌های نیمه تمام را که بعضا به 15 تا 20 سال قبل مربوط می‌شدند به سرانجام برسانیم، ضمن این که باید بگویم کل بودجه‌ای که از ارزش افزوده به ما تعلق گرفت، 42 میلیارد و 500 میلیوون تومان بود ولی در سال 96 از محل اعتبارات استانی و ارزش افزوده، نزدیک به مبلغ 110 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش استان گرفتیم که بر اساس آن پروژه‌های زیادی تعریف کردیم که در این راستا چندین پروژه از جمله استخر و زمین چمن مصنوعی نیمه تمام به اتمام رسیدند و پروژه‌هایی هم وجود دارد که تا پایان مالی سال 97 به اتمام خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تاکید بر این که استاندار پای ورزش خوزستان ایستاده است، گفت: اخیرا که که باشگاه نفت مسجدسلیمان شرایط خاصی داشت و اجازه حضور در لیگ برتر به خاطر بدهی‌های موجود به آن داده نمی‌شد، دکتر شریعتی در نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال تعهد داد که این بدهی‌ها پرداخت خواهد شد، در حالی که هیچ استانداری این کار را انجام نمی دهد. ضمن این که استاندار خوزستان در خصوص تک تک پروژه‌های استان با ما صحبت می‌کند و به دستور او قرار است در شهرستان‌هایی که فاقد استخر هستند، استخر احداث شود.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه و صدا و سیمای خوزستان، عنوان کرد: البته برخی دوستان گاهی مطالبی را می نویسنند که ما نیز خود را مکلف به پاسخگویی می دانیم؛ گاهی حرف هایی زده می شود که انصافا خوب نیست و اخیرا یکی از دوستان عنوان کرده است که اداره کل ورزش و جوانان استان وعده پوشالی داده است که در فلان شهرستان دهکده المپیک و سالن کشتی احداث می شود، در حالی که من اعلام کرده بودم که قرار است تفاهم نامه تاسیس بزرگترین دهکده ورزشی جنوب کشور در آبادان بین منطقه آزاد اروند و وزارت ورزش و جوانان منعقد شود که اکنون هم این کار که زمان بر نیز است، در حال انجام می باشد. من تعجب می کنم که چرا برخی از افراد کارهای خوب انجام شده در استان را نمی بینند و البته این عده فکر می کنند که اگر خلاف جریان آب شنا کنند به جمع بندی خواهند رسید. به هر حال ما افتخار می‌کنیم که خدا این فرصت را به ما داده است که برای مردم این استان کاری انجام دهیم.

حیدری بیان کرد: در حال حاضر خوزستان 260 تیم در لیگ برتر رشته‌های مختلف، 183 پروژه فعال و 220 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دارد که این مهم در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه است. همچنین چند پروژه دیگر نیز وجود دارد که با حضور وزیر ورزش و جوانان به افتتاح خواهند رسید. به هر حال همه برای پیشبرد ورزش استان خوزستان باید تلاش کنیم.

وی در ادامه با بیان این که هیات‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان یکی از هیات‌های منظم، پیگیر و دلسوز است، عنوان کرد: گاهی شرمنده این هیات می‌شویم ولی یک سری محدودیت‌ها داریم و تا جایی که توانسته‌ایم برای این هیات کار کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره وضعیت زمین موجود برای این هیات در ورزشگاه تختی اهواز، گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده سال 97، اعتباری را برای بازسازی و بهسازی این زمین و بحث روشنایی آن در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درخصوص آخرین وضعیت مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز نیز عنوان کرد: اعتبار این پروژه ملی است و در سفری که معاون آقای نوبخت به استان داشتند، چند پروژه شاخص را معرفی کردیم که یکی از آن ها مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز بود که متعهد شدند تامین اعتبار آن صورت بگیرد و ان‌شاءالله در سال 97 پرونده مجموعه کوی طلاب نیز بسته شود. ما در انجام وظایف‌مان کوتاهی نمی‌کنیم، اما محدودیت‌هایی وجود دارد. همچنین وزیر ورزش و جوانان دغدغه خوزستان را دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار