فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فرد شیادی که با صحنه سازی سرقت مسلحانه قصد داشت مقدار بیش از 4 کیلوگرم طلا امانتی را تصاحب و متواری شود، با دقت نظر پلیس به دام افتاد. به گزارش خبرگزاری
کد خبر: ۶۳۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 30 July 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: سرهنگ "فرج رستمی"اظهارداشت: در پی اعلام ماموران انتظامی پاسگاه "نوبندگان" مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودرو ریو با آثار اصابت گلوله در نقاطی از آن، رسیدگی به موضوع و پیدایش راننده به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فسا قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه و آثار بجا مانده و همچنین شناسایی راننده خودرو که طلافروش سیار بوده و مقدار بیش از 4 کیلوگرم طلای امانتی به قصد فروش در شهرستان های جنوبی همراه داشته است، احتمال سرقت مسلحانه طلا و قتل راننده توسط افراد ناشناس را گواهی می داد.
فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: افسران آگاهی با بهره گیری از توانمندی پلیس و تجربه خدمتی در هر قدم از اقدامات خود به ساختگی بودن صحنه سرقت یقین پیدا کردند.
وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، کارآگاهان راز سرقت مسلحانه را کشف و موفق به شناسایی مخفیگاه راننده در یکی از استان های مرزی شدند که قصد داشت با صحنه سازی و فریب پلیس، طلا را که متعلق به همکارش بوده تصاحب و غیرمجاز از کشور خارج شود.
سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: اکیپی از زبده ترین افسران آگاهی فسا پس از اخذ نیابت قضائی به استان محل اختفای متهم اعزام و پس از 3 روز اقدامات پلیسی فشرده و مراقبت های شبانه روزی، متهم را در عملیات غافلگیرانه با 4 کیلو و 190گرم طلا دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه دو نفر از همدستان متهم نیز دستگیر شدند، افزود: طلای مکشوفه به صاحبش تحویل و متهمین با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی رتحویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار