امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با توجه به پایان ناامنی ها در عراق شرکت های ایرانی باید از این فرصت برای حضور فعالانه در بازسازی زیرساخت های این کشور بهره بگیرند.
کد خبر: ۶۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 29 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی در دیدار رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: اگر در این زمینه کوتاهی صورت بگیرد سایر کشورها گوی سبقت را خواهند ربود همچنان که هم اکنون شرکت های عربستانی و ترکیه ای در این کشور حضور فعالی دارند.

وی افزود: با این وجود مردم و مسئولان این کشور تمایل دارند با توجه به قرابت فرهنگی و همچنین نقش ایران در نابودی گروه های تکفیری و داعشی با ایران همکاری بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ایلام با اشاره به هجمه و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان و آمریکایی ها با کشورمان لزوم همدلی هرچه بیشتر مردم و مسئولان را برای مقابله با مشکلات موجود مورد تاکید قرار داد.

آیت الله لطفی افزود: تجار و بازرگانان در این عرصه وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید برای شرایط پیش رو برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: مسائلی همچون حقوق های نجومی و مشکلات ایجاد شده در بازار ارز و سکه باعث نارضایتی عمومی می شود و بودن شک دست دشمنان در پشت پرده این مسائل است که باید هرچه زودتر برای آن چاره اندیشی کرد.

امام جمعه ایلام شرایط کشور را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: ولی ملت ایران مسائل بغرنج تر را نیز با مدد الهی و همبستگی ملی پشت سر گذاشته و این شرایط را با توفیق الهی و تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولان و همراهی مردم پشت سر می گذارد.

آیت الله لطفی از عموم مسئولان خواست با نظارت بیشتر بر بازار اجازه ندهند برخی افراد سودجو بار التهاب آفرینی در بازار به مردم مستضعف و کم درآمد جامعه فشار وارد کنند.

گفتنی است رئیس اتاق بازرگانی ایران به همراه جمعی از اعضای این تشکل به منظور کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق بازرگانی به ایلام سفر کرده است.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار