سرپرست تیم فوتسال ملی‌حفاری از نحوه برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال کشور انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۳۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 29 July 2018

حسین کاظمی با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال کشور، اظهارکرد: در مراسم بهترين‌های فوتبال و فوتسال، تيم حفاری كه دو كانديدا در بخش سرمربی و بازيكن داشت، معطل و منتظر خالی شدن صندلی بود. ادغام معرفی بهترین‌های فوتسال با رشته فوتبال نیز يک كار خوب و در شان فوتسال بود ولی به قدری در سايه فوتبال قرار گرفت كه خيلی زود از بزرگان فوتسال گذشتند .

وی بیان کرد: مگر نام بردن از ١٤ تيم فوتسالی که تمام مسائل مالی، جانی و مشكلات مربوط به برگزاری لیگ را به جان می‌خرند و برای اعتلای این رشته و معرفی بهترين‌ها به تيم‌ملی تلاش می‌کنند، چقدر زمان می‌برد كه به سادگی از این موضوع هم گذشتند؟

سرپرست تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: از باشگاه حفاری برای دو سال متوالی است که آقای كياوش علاسوند جزو كانديدای بهترين مربی و همچنین فرهاد توکلی كه از بهترين‌هايی فوتسال آسيا و جهان است جزود کاندیدای بهترین فوتسالیست قرار داشتند و با احترام به تمام منتخبين و نفرات برگزيده، می‌گویم که باشگاه حفاری بی‌شک به دنبال تنديس و هديه نيست و تیم ما برای دل مردم خوزستان و كشور بازی می‌كند ولی نام بردن و احترام گذاشتن به زحمات این نفرات باعث دو چندان شدن انگيزه و روحيه آن‌ها می‌شد که متاسفانه همین قدردانی ساده را هم دریغ کردند.

وی بیان کرد: در بخش بانوان نیز که تيم فوتسال ملی‌حفاری در ليگ برتر كشور مقام دوم را کسب کرد، متاسفانه هيچ كانديدایی حضور نداشت و در فصل قبل هم كه قهرمان ليگ شدیم، تنها يک نماينده داشتیم که ملاک و تعيين نفرات، بعضا باعث ايجاد دلسردی در مديران ورزشی خواهد شد.

کاظمی در پایان نیز گفت: جا دارد از تمام مديران شركت ملی‌حفاری از جمله آقای سپهری مديرعامل شركت، آقای ايرج كريمی ریيس تربيت‌بدنی و امور ورزش و آقای سعيد شاهرخی ریيس ورزش قهرمانی بابت حمايت‌‌ها و تلاش‌های‌شان قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار