در ادامه گرانی‌های لجام‌گسیخته بازار،
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 10 هزار تومان است، گفت: قیمت مرغ به صورت کشوری تعیین می‌شود و افزایش قیمتی نیز که در حال حاضر با آن مواجه هستیم فقط در خوزستان یا شهرستان خاصی در استان نیست و در همه کشور به همین شکل است.
کد خبر: ۶۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 28 July 2018

مسعود احمدی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ به صورت کشوری تعیین می‌شود و افزایش قیمتی نیز که در حال حاضر با آن مواجه هستیم فقط در خوزستان یا شهرستان خاصی در استان نیست و در همه کشور به همین شکل است.

وی افزود: قیمت مرغ به صورت هماهنگ در سراسر کشور میان فروشندگان مرغ رصد می‌شود و روزانه این قیمت تغییر می‌کند. در حال حاضر قیمت مرغ در همه کشور افزایش داشته و به تبع آن در خوزستان نیز افزایش پیدا کرده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: قیمت ذرت که یک نهاده دامی است از سال گذشته تاکنون افزایش بسیار زیادی داشته و همچنین قیمت سویا نیز از سال گذشته تاکنون افزایش چشمگیری داشته است.

احمدی با بیان این‌که قیمت جوجه یکروزه نیز افزایش پیدا کرده است، گفت: قیمت مرغ تابعی از قیمت نهاده و عرضه و تقاضا است. هر زمان که در بازار عرضه کم باشد، تقاضا و به تبع آن قیمت در بازار افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد با پایین بودن قیمت مرغ، مرغداران متضرر شده‌اند اما در حال حاضر می‌توان گفت که قیمت مرغ برای مرغداران سودآوری دارد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: اگر مرغ در بازار باشد و گران باشد بهتر از این است که مرغ در بازار وجود نداشته باشد. در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 10 هزار تومان است و می توان گفت که برای مرغدار سودآوری دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرغ کشتار روز ، بازار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار