کد خبر: ۶۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 26 July 2018

 

نفرات برتر نخستين دوره رقابت هاي مچ اندازي بانوان استان هرمزگان معرفي شدند. 

 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان، نايب رييس هيات پرورش اندام و بدن سازي هرمزگان اظهار داشت : در اين زور آزمايي 35 ورزشکار از 12 باشگاه حضور داشتند که در يک مسابقه چشمگير علاوه بر اين که جنم  بانوان هرمزگاني را به اثبات رساندند رضايت تماشاگران را نيز به خوشان معطوف کردند.

قزلباش نايب رئيس هيات پرورش اندام و بدن سازی استان تصريح کرد : بانوان ورزشکار استان هرمزگان دارای استعداد فوق العاده ای هستند ، از اين رو در صدد برنامه ريزی مناسبي براي آنان هستيم تا بتوانيم  اين استعدادها را پرورش دهیم ضمن اين که نيمي از جمعيت ورزشکاران را زنان تشکيل مي دهند لذا بايد براي اين قشر برنامه هاي مناسب با رشته ورزشي آنان تدوين کرد.

سرپرست هيئت پرورش اندام و بدنسازي استان هرمزگان بيان داشت ، بانوان در اين رشته ورزشي از جايگاه بالايي برخوردارند لذا بايد با استفاده از کارشناسان ، پيشکسوتان و افرادي که در خصوص اين رشته آگاهي خوبي دارند برنامه هاي مناسبي را تدوين کرد تا بتوانند در هيات پرورش اندام  و بدن سازي و ميادين بين المللي افتخار آفرين باشند.

وي درباره برگزاري اين مسابقات گفت :اين مسابقات دو دوره و به ‌صورت مناسبتي برگزارشده بود اما اين بار نخستين دوره را به‌  صورت باشگاهي برگزار کرديم  تا نفرات برتر را جهت حضور در مسابقات قهرماني کشور انتخاب کنيم.

سرپرست اين هيات در پايان اظهار کرد:اين مسابقات با استقبال بسيار خوبي مواجه شد از اين رو تصميم گرفتيم توجه بيشتري به رشته 
مچ اندازي بانوان بنماييم.

داريني، داور اين دوره از مسابقات نيز تصريح کرد : از مسئولين تقاضا داريم به ورزش بانوان بهاي بيشتري دهند و شرايط زير ساخت ها را فراهم تا بانوان بسياري جذب ورزش شوند.

وي در باره قوانين اين رشته ورزشي گفت : قوانين اين رشته ورزشي در بخش بانوان و آقايان چندان تفاوتي با يکديگر ندارد گرچه به دليل شرايط آب و هوايي و نوپا بودن اين رشته ورزشي در هرمزگان، کمي قوانين را سهل‌تر در نظر گرفتيم.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار