مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت آبادان:
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت آبادان گفت: با سعی و تلاش فراوان، تیم خوبی را راهی مسابقات می کنیم و به نظرم نسبت به فصل قبل تیم بهتری هستیم.
کد خبر: ۶۳۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 25 July 2018

علی عیسی زاده با بیان اینکه سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از آمدن به ایران، ۲۳بازی تیم را تماشا کرده بود، افزود: پیش از هر چیز از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت تشکر می کنم که با حمایت و پشتیبانی خود در آبادان، حتی برای تیمهای بزرگ نیز شرایط سختی را ایجاد می کنند.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار می بندیم که یک یا دو بازیکن دیگر به مجموعه اضافه کنیم تا با تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه و همینطور کادر فنی با دانش، تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با بیان این مهم که بنا به دلایلی ۳۵ روز کاری را پیش از فصل از دست دادیم، تصریح کرد: با این وجود تیم همدلی را داریم و با دایر شدن اردوهای بروجرد و تهران و بازیهای تدارکاتی خوبی که برگزار کردیم، روز به روز هماهنگ تر شدیم.

عیسی زاده افزود: اگر موضوع خاصی پیش نیاید تیم بهتری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت و تمام نظرات کادر فنی را برآورده می کنیم.

وی اظهار کرد: شاید باور نکنید، اما سرجیو تا پیش از آمدن به ایران ۲۳ بازی صنعت نفت را به صورت ۹۰دقیقه ای تماشا کرده بود و در روز معارفه بازیکنان تیم را با اسم و فامیل صدا می زد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت اضافه کرد: سرجیو بررسی بسیار خوبی را از تیم در خطوط مختلف تیم داشته و شاید در یک یا دو نقطه ضعف های کوچکی داشته باشیم اما شک نداشته باشید ضعف مشهودی نداریم.

عیسی زاده گفت: مطمئن باشید با حضور سرجیو، جوانان آبادانی به خوبی خود را نشان می دهند.

وی اظهار کرد: در روزهای پایانی لیگ برتر فصل قبل، جلسه ای را با بازیکنان خارجی فصل گذشته برگزار کردیم که از آن جمع کرار جاسم به قولی که داد پایبند ماند.

عیسی زاده تصریح کرد: به هر حال به خاطر شرایط نامعلوم ۳۵ روزه تیم، حتی به خاطر ثبت قرارداد با کرار جاسم نیز زیر سئوال رفتیم و به خاطر همین شرایط، بازیکنان برزیلی ترجیح دادند تا در تیمهای دیگر، فوتبال خود را دنبال کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار