رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی گناباد از برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 25 July 2018
به گزارش تابناک : حسین محمدنژاد با اعلام این خبر گفت: از سه ماه پیش پیشنهاد مسابقه موتور سواری کشوری بین چند استان در گناباد داده شد که مورد استقبال اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان نیز واقع گردید.
 
وی ادامه داد: این مسابقات در روز جمعه 5 مرداد ماه سال جاری در گناباد برگزار خواهد شد و استان‌های تهران، البرز، قم، یزد، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و منطقه آزاد چابهار برای حضور در مسابقات گناباد اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی گناباد اضافه کرد: پیست موتورسواری گناباد از نظر استاندارد پیست، طول و عرض مسیر هیچ مشکلی نداشته و با پیست ثامن مشهد برابری کرده و بین مسیرها برای رفت و آمد آمبولانس نیز آماده است.
 
محمدنژاد به نبود سکوی تماشاگر در این پیست اشاره و خاطرنشان کرد: این پیست نیاز به فنس کشی نیز داشته و باید سیستم آبیاری نیز در آن ایجاد شود، ضمنا پیست موتور سواری گناباد چند ایراد دارد که اگر بر طرف شود من قول می‌دهم که مسابقات آسیایی را در آن برگزار کنم.
 
وی افزود: قاسم علیزاده، امین جلیلی، محمد ندایی و برادران قطبی اعضای تیم موتورسواری گناباد در این مسابقات خواهند بود و نیز محمدرضا دانایی و مهدی رشیدی در رده پیشکسوتان برای گناباد مسابقه خواهند داد.
 
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی گناباد تصریح کرد: مسابقه در 6 کلاس بر گزار خواهد شد که هر استان می‌تواند در هرکدام دو نفر شرکت کنند و تیم میزبان نیز می‌تواند در هر کلاس چهار نفر شرکت کننده داشته باشد.
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار