دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور موفق شد مدال برنز وزن 73 کیلوگرم مسابقات تکواندو را کسب کند.
کد خبر: ۶۳۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 23 July 2018

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور از 28 تیرماه به میزبانی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است و کاروان ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش دختران با ۸۱ ورزشکار، مربی و سرپرست، در این مسابقات شرکت کرده است. پذیرش تیم‌ها از ۲۷ تیرماه آغاز و آخرین روز مسابقات و خروج تیم‌های دختران پنجم مردادماه اعلام شده است.

دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش دختران در رشته‌های تنیس‌روی‌میز، والیبال، بدمینتون، تکواندو، کاراته، شطرنج، تیراندازی، دو و میدانی، هندبال و کاراته سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده است.

در این دوره از مسابقات تاکنون احلام حیدری، دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور موفق شده است مدال برنز وزن 73 کیلوگرم مسابقات تکواندو را کسب کند. توزیع مدال های این وزن روز پنج‌شنبه (28 تیرماه) با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد.

المپیادهای فرهنگی ورزشی هر دو سال یک بار برگزار می‌شوند و دانشگاه شهید چمران اهواز در سال ۹۵، در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد در بخش دختران تنها در پنج رشته ورزشی و در بخش پسران نیز در پنج رشته ورزشی برای ۷۸ ورزشکار، مربی و سرپرست سهمیه دریافت کرده بود اما امسال در دو بخش دختران و پسران دانشجویان در ۲۱ رشته ورزشی و با ۱۸۹ نفر در مسابقات شرکت دارند.‌

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار