ستاندار خوزستان:
مسجدسلیمان با قدمتی طولانی اما همچنان با محرومیت هایی همراه است که برطرف کردن آن باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۳۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 21 July 2018

غلامرضا شریعتی امروز شنبه در شورای اداری مسجدسلیمان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که با همراهی سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می‌شود، بتوانیم کارهای اثرگذار و زیرساختی را در حوزه‌های مختلف استان خوزستان اجرایی کنیم.

به گزاش"تابناک" وی افزود: باید شرایطی فراهم کنیم تا استانداردهای زندگی در خوزستان و به خصوص مسجدسلیمان رقم بخورد و مردم بتوانند با رفاه بیشتری امور خود را بگذرانند.

 وی افزود:مسجدسلیمان با قدمتی طولانی اما همچنان با محرومیت هایی همراه است که برطرف کردن آن باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: بسیاری از نقاط کشور از سرمایه‌ها و منابع خدادادی خوزستان و مسجدسلیمان بهره می‌برند و زیبنده نیست که استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان خراب باشند.

شریعتی عنوان کرد: اگر عمران و آبادانی نقاط دیگر از محل منابع خدادادی خوزستان و مسجدسلیمان است، به معنای آن است که همه کشور در بهره‌گیری از منابع یکپارچه است و در این زمینه انتظار است که در حوزه‌های زیرساختی اقدامات مناسبی برای این منطقه نیز انجام شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بحث راه‌های منتهی به مسجدسلیمان وجود دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه پتروشیمی مسجدسلیمان در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تردد در محورهای این شهرستان بسیار افزایش پیدا خواهد کرد و در این زمینه نیاز به احداث راه‌های جدید است.

استاندار خوزستان گفت: احداث راه‌های جدید در مسجدسلیمان نیاز به اعتبار دارد و انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه در بحث هزینه‌ها کمک لازم را انجام دهد تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار احداث جاده جدید مسجدسلیمان را پیش ببریم.

شریعتی بیان کرد:بحث جابجایی منازل مناطق آلوده به نفت در مسجد سلیمان را به صورت جدی پیگیری کرده و وضعیت واحد‌های بلاتکلیف را به زودی مشخص می‌کنیم. 

شریعتی عنوان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گرشگران در مسجدسلیمان وجود دارد در این زمینه می‌توانیم با توسعه گردشگری اشتغال بسیار خوبی برای جوانان این شهرستان مهیا کنیم.

وی ادامه داد: مناطقی در مسجدسلیمان وجود دارد که اگر زیرساخت‌های گردشگری برای آنها فراهم شود می‌توانیم شاهد ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در این شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار