استاندار خوزستان در نشستی با اعضا و برگزارکنندگان جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: جشنواره ملی تئاتر اهواز موجب تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه است.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 21 July 2018

استاندار خوزستان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای برگزاری این جشنواره ملی اظهار کرد: از آغاز فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان این مجموعه به مأمن و پناهگاهی برای اهل هنر شده و عملکرد آن از وضعیتی منفعلانه به وضعیت فعالانه‌ای تبدیل شده است که در این راستا شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های قرآن، تئاتر، سینما، فرهنگ، شعر و ادب و برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف در استان بوده‌ایم.

وی با بیان این که هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر نگاه مثبت و امیدوارانه‌ای به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند افزود: امیدواری نخبگان، موجب امیدواری جامعه است و این موضوع جای تقدیر دارد.

شریعتی برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌هایی مانند جشنواره ملی تئاتر اهواز را نشانه پویایی و سرزندگی در استان عنوان کرد و گفت: این جشنواره موجب تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید به دنبال توسعه و آبادانی و رفع نواقص و مشکلات موجود در زیرساخت‌های استان باشیم زیرا با وجود ظرفیت‌ها و دارایی‌های بی‌شمار خوزستان در شأن این استان نیست که تصویر ضعیفی از آن به نمایش درآید.

شریعتی تصریح کرد: جشنواره تئاتر کارکردی فنی و تخصصی برای اهالی هنر دارد. همچنین نقش تأثیرگذاری عمومی و کارکردی اجتماعی، برای نشاط بخشی در جامعه را نیز ایفا می‌کند و به همین جهت تأکید ما بر این است که این جشنواره از انعکاس خوب و بالایی در رسانه‌های استانی و ملی برخوردار شود.

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این دیدار ضمن تشریح آخرین اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته برای برگزاری جشنواره ملی تئاتر اهواز از تلاش دست‌اندرکاران و همکاری و اهتمام استاندار خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار