مدیرکل امور عشایر خوزستان:
مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: با توجه به شرایط منابع آبی در شمال استان خوزستان، مشکلی خاصی که عشایر درون‌کوچ استان را در بحث آب با بحران مواجه کند، وجود ندارد.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 22 July 2018

علی‌رحم کریمی اظهار کرد: بیشتر عشایر در بخش‌های شمالی خوزستان استقرار دارند و با توجه به اینکه منابع آبی در این مناطق به طور کامل خشک نشده‌اند، مشکلی در بحث تامین آب عشایر وجود ندارد.

وی افزود: در بخش‌هایی که در تامین آب عشایر مشکل داریم، آب مورد نیاز عشایر به وسیله تانکرهای توزیع آب تامین می‌شود.

مدیرکل امور عشایر خوزستان تصریح کرد: در بخش های شمالی استان خوزستان در اواخر سال گذشته وضعیت بارندگی بهتر بود و این مساله باعث شد تا منابع آبی در آن بخش‌ها تقویت شوند. در این زمینه با توجه به شرایط به وجود آمده برای منابع آبی مشکل خاصی که عشایر درون‌کوچ خوزستان را در بحث آب با بحران مواجه کند، وجود ندارد.

کریمی عنوان کرد: در بخش‌هایی نیز که کمبود آب برای عشایر وجود دارد، از طریق تانکرهای آبرسانی نیاز عشایر در بحث آب تامین می‌شود و در این خصوص نیز مشکلی برای عشایر وجود ندارد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف برای حل مشکلات آب مورد نیاز عشایر و دام‌های آنها انجام گرفته است تا با توجه به شرایطی که وجود دارد، عشایر درون‌کوچ خوزستان با مشکلی در بحث تامین آب مواجه نشوند.

مدیرکل امور عشایر خوزستان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای عشایر استان در راستای تامین آب مورد نیاز آن‌ها اندیشیده شده تا در این تابستان با مشکلی در خصوص آب مواجه نشوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: عشایر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار