یزدی در واکنش به صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به مصاحبه مدیرعامل باشگاه که اعلام کرده است"یزدی فعلا مربی تیم است ولی اختیارات سرمربی را دارد تا سرمربی را انتخاب کنیم"، گفت: مسوولیت تام فنی در استقلال خوزستان بر عهده من است و اصلا وقت ندارم به این مسایل فکر کنم؛ توجهی به حواشی و این صحبت ها ندارم و کارم را محکم انجام می دهم.
کد خبر: ۶۳۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 21 July 2018

داریوش یزدی درخصوص این که مدیرعامل باشگاه روز گذشته طی یک مصاحبه عنوان کرده است "کار فنی تیم را فعلا آقای یزدی انجام می دهد و او را به عنوان مربی تیم انتخاب کردیم اما فعلا اختیارات سرمربی را دارد تا گزینه مدنظرمان برای سرمربیگری را انتخاب کنیم، اظهارکرد: من اصلا وقت ندارم به این مسایل فکر کنم زیرا درگیر مسایل فنی تیم هستم و در حال حاضر تنها نگرانی من جذب بازیکن است؛ لیست بازیکنان مدنظر را هم به باشگاه داده ایم ولی تا این ساعت نتوانسته اند بازیکنی جذب کنند. باید دید در ادامه باشگاه می توانند بازیکنان مورد نظر ما را جذب کند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال آیا قرارداد شما با باشگاه به عنوان سرمربی به امضا رسیده است؟ گفت: مسوولیت تام فنی در استقلال خوزستان بر عهده من است و قرارداد برای من مطرح نیست.

یزدی در پاسخ به این سوال که باتوجه به مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه و این که شما را سرمربی تیم نمی داند، برخی نگران تکرار مشکلات سال گذشته این مدیرعامل با ویسی این بار برای شما هستند، عنوان کرد: امیدوارم چنین مشکلاتی پیش نیاید. من به دنبال آرامش برای تیم هستم و اصلا خودم را درگیر این حواشی نمی کنم و توجهی به این صحبت های مدیرعامل باشگاه ندارم. من نگرانی ندارم و کارم را محکم انجام می دهم.

وی افزود: من، هواداران و مسوولان استان، تمام تلاش مان این است که بتوانیم تیم را به جایگاه مناسبی برسانیم. قطعا موارد منفی را بین خودمان حل می کنیم و موارد مثبت باید اشاعه پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره زمان اندک این تیم برای حضور در لیگ برتر نیز گفت: جوانان بومی خوبی را جذب کرده ایم ولی قطعا نیاز به بازیکن باتجربه داریم و بازیکنانی هم هستند که بتوانند به ما کمک کنند که امیدوارم جذب شوند. من همچنان امیدوار هستم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار