مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به انجام پیگیری مطالبات رانندگان کامیون ها گفت: این مطالبات همچنان در دست پیگیری است.
کد خبر: ۶۳۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 20 July 2018

غلامعباس بهرامی نیا  اظهار کرد: یکی از درخواست‌های رانندگان کامیون‌ها افزایش کرایه بود که افزایش ۲۰ درصدی برای آنها از خرداد سال جاری اجرا شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری با هدف تحقق مطالبات رانندگان افزود: همه موظف به پیگیری مطالبات رانندگان کامیون ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعتصاب دوباره رانندگان از ابتدای مرداد اصلا صحت ندارد؛ هرچند که افرادی که نسبت به انتشار شایعات اقدام می کنند، توسط دستگاه امنیتی در حال رصد هستند.

بهرامی نیا خبر داد: بیش از ۸۰ درصد مطالبات رانندگان کامیون ها که بخش عمده و اصلی خواسته های آنها محسوب می شود، تاکنون انجام شده است.

وی در پایان با اعلام این خبر که توزیع لاستیک در پایانه بار بندر امام خمینی (ره) شروع شده تأکید کرد: لاستیک باید بدون واسطه و البته با قیمت های مصوب در این پایانه توسط عاملیت فروش توزیع شود؛ رانندگان نیز با ارائه کارت هوشمند ناوگان و یا کارت هوشمند راننده نسبت به تهیه لاستیک اقدام کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار