رئیس هیئت کشتی خوزستان:
رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: افتخارآفرینی‌های اخیر بار دیگر نشان داد خوزستان چه ظرفیت بالایی در کشتی دارد.
کد خبر: ۶۳۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 21 July 2018

سیدحسین مرعشیان درباره افتخارآفرینی کشتی‌گیران خوزستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان و جوانان آسیا، اظهار کرد: به جامعه کشتی کشور و ورزش خوزستان تبریک می‌گویم زیرا ما چند روز پیش در مسابقات نوجوانان جهان در کرواسی بیشترین افتخارآفرینی را توسط خوزستانی‌ها با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و یک برنز داشتیم ضمن اینکه دو مربی و یک داور نیز از خوزستان به این مسابقات اعزام شده بودند.

وی افزود: در مسابقات جوانان آسیا نیز در دهلی نو، جوانان خوزستانی با شایستگی موفق به کسب مدال طلا شدند. پویا ناصرپور در 55 کیلو، امین میرزازاد در 130 کیلو و امین کاویانی‌نژاد در 72 کیلو با کشتی‌های بسیار خوبی که گرفتند با کسب مدال طلا بار دیگر برای کشور باعث افتخار شدند ضمن اینکه مهرداد اسفندیاری‌فر نیز به‌عنوان مربی به همراه تیم ملی جوانان در این مسابقات حضور داشت.

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: اردوان صاحب و محسن جلیلیان نیز به‌عنوان داور از استان خوزستان به این مسابقات اعزام شده‌اند. همه این افتخارات بار دیگر ثابت کرد تا چه حد ظرفیت کشتی خوزستان بالا است.

وی ادامه داد: ما در روزهای آینده در رده‌های خردسالان و جوانان مسابقات انتخابی استان را داریم.

مرعشیان بیان کرد: از مسئولان استان خوزستان می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته باشند، زیرا کشتی استان ما در حال حاضر نقش عمده‌ای در کسب افتخار و موفقیت تیم‌های ملی ما دارد. چند روز پیش نیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول مساعدی به ما داد که کمک خوبی در روزهای آینده به هیئت کشتی داشته باشد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار