نماینده بهبهان:
ماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از تلفن‌های روستایی به نام GSM که در گذشته به روستاهای شهرستان داده شده بود اکنون فعال نیستند و انتظار داریم فعال شوند.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 19 July 2018

حبیب‌الله کشت‌زر در جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان که شامگاه ۲۷ تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بازدید امروز وزیر ارتباطات از روستای ویسی بهبهان، اظهار کرد: اولین بار است که می‌بینم یک وزیر وعده می‌دهد و به آن وعده عمل می‌کند. من در خصوص مشکلات روستاهای بهبهان با وزیر پیشین مکاتبات داشته‌ام اما متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نداشت.

وی افزود: مردم توقع دارند و آنتن‌دهی مناسب حداقل توقعات مردم است. آنتن‌دهی روستاهای بزرگ شهرستان‌ مهمی مانند بهبهان که در یک منطقه مسطح و غیر کوهستانی قرار دارد در برخی مواقع صفر است و این موضوع برای امروز یک امر پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از ضروریات زندگی امروز دسترسی به موبایل است به ویژه در روستاها که هر آن امکان آتش‌سوزی در آن وجود دارد. توقع داریم که معضلات بهبهان سریع‌تر در دستور کار وزیر قرار گیرد و وعده وزیر این است که آنتن‌دهی روستاهای ویسی تا دو هفته دیگر کامل شود.

کشت‌زر عنوان کرد: ۸۰ درصد روستاهای ما فاقد اینترنت پر سرعت هستند درحالی که واقعا نیاز به اینترنت دارند. همچنین هیچکدام از تلفن‌های روستایی به نام GSM که در گذشته داده شده بود اکنون فعال نیستند و انتظار داریم فعال شوند.

وی تصریح کرد: بخش‌های حاشیه‌ای شهرستان بهبهان فاقد آنتن‌دهی موبایل است و انتظار داریم به عنوان یک وزیر پیگیر، دستور حل این مشکلات را دهید. امیدواریم سفر وزیر ارتباطات به این شهرستان منشا حل مشکلات بهبهان و حوزه انتخابی بنده شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار