نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دلخوری مردم از تبعیض و بی عدالتی است، گفت: مسئولان سفره‌شان را از مردم جدا نکنند.
کد خبر: ۶۳۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 19 July 2018

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار هیئت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح از استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، با بیان اینکه می‌باید برای حل چالش‌ها و مشکلات چشم‌انداز بلند مدت ترسیم شود، اظهار کرد: در مقطع کنونی برای حل مشکلات کشور نگاه‌های کوتاه مدت لازم است اما آنچه ضروری است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تدوین برنامه‌های بلند مدت است.

وی تصریح کرد: می‌باید همه آحاد جامعه برای تحقق آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبری بسیج شوند، وحدت و هم‌افزایی داشته باشند و اگر با این رویکرد کارها را پیش ببریم یقیناً به توسعه و پیشرفت می‌رسیم و مشکلات کشور از پیش رو برداشته خواهند شد.

امام جمعه قزوین کاخ نشینی برخی از مسئولان را بزرگ‌ترین آسیب و آفت برای کشور معرفی کرد و افزود: اینکه مسئولان کاخ نشینی را انتخاب کنند و سفره‌شان از مردم جدا شود آسیب جدی به نظام و کشور وارد می‌کند و باید در مقابل چنین مسئولی ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دلخوری و ناراحتی مردم از تبعیض و بی عدالتی است که در برخی از بخش‌های جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان انقلابی وظیفه دارند با زمینه‌ها و افرادی که زمینه‌های بی عدالتی را در جامعه به وجود می‌آورند برخورد نمایند چرا که بی عدالتی گسل خطرناکی برای کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان باید مردم را درک کنند چرا که مشکلات معیشتی و بیکاری بخشی از جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و برای مردم مشکل‌ساز شده است. کارگران زمانی که حقوق خود را به موقع دریافت می‌کنند زندگی‌شان با سختی و دشواری اداره می‌شود حال اگر بیکار شوند وضعیت آنها چه خواهد شد!؟

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی مدون و دراز مدت کشور را به سمتی هدایت و راهبری کنیم که مشکلات از پیش روی مردم برداشته شود و قطعاً ظرفیت حل تمام مشکلات در کشور وجود دارد.

امام جمعه قزوین برخورد با زیاده خواهان و رفاه طلبان را زمینه‌ساز حل بخشی از مشکلات کشور دانست و ابراز داشت: خداوند می‌فرماید اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم رفاه طلبان و خوش گذرانان را بر آن جامعه مسلط می‌کنیم تا با فسق و فجور آن جامعه را به نابودی بکشانند و اگر ما نیز با زیاده خواهان و رفاه طلبان برخورد نکنیم با چالش مواجه خواهیم شد.

وی گفت: در منابع دینی تأکید شده است اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، بدترین شما بر شما مسلط خواهند شد و ضروری است این فریضه الهی هیچگاه ترک نشود تا کارها نتیجه بخش شود و انسان‌های شایسته در جامعه نقش آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار