معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر گفت: عملیات اجرایی احداث خط لوله آب غدیر به روستاهای حفارشرقی دردست اجرا است و مشکل آب این روستاها تا مرداد حل می شود.
کد خبر: ۶۳۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 18 July 2018

عزیز ساعدی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی اظهار کرد: احداث خط آبرسانی به حفار شرقی از محل آب غدیر در حدود ۹ هزار و ۴۰۰ کیلومتر است که تنها در حدود هزار متر از آن باقی مانده است و با توجه به حجم کار انجام شده می توان گفت مرداد کار به پایان خواهد رسید.

به گزارش"تابناک"؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر در ادامه به بحث دستفروشی بازارهای خرمشهر اشاره کرد و گفت: بخشنامه ای استانی وجود دارد که طبق آن تمام شهرستان ها باید نسبت به ساماندهی دستفروش ها اقدام کنند و این امر باید در خرمشهر هم اجرایی شود.

وی افزود: دستفروشان باید به این باور برسند که استقرار در محلی ثابت شاید به نظرشان هزینه کرد باشد اما در واقع سرمایه گذاری است.

ساعدی بر لزوم فرهنگ سازی نسبت به ساماندهی دستفروشان تاکید کرد و گفت: دولت به دنبال قطع رزق دستفروشان نیست بلکه به دنبال فراهم ساختن شرایط مناسبت تر برای کسب و کارشان است و این نگاه باید در باور مردم جای بگیرد.

وی با اشاره به تصمیم های شورای شهر و اصناف برای فراهم سازی محلی برای انتقال و ساماندهی دستفروشان، خواستار برگزاری هر چه زودتر جلسه ای در این خصوص برای تعیین جزئیات اجرای پروژه شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر همچنین به موضوع خروج اجناس فسادپذیر از مرز شلمچه توسط گردشگران عراقی پرداخت و گفت: جلسه تامین در این خصوص برگزار شده و مصوب شد که سردخانه ای در خرمشهر برای نگهداری اجناس فساد پذیر احداث شود که سال آینده به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار