رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: صحبت‌های ضد و نقیض درباره سکه و تغییر و تحول ناگهانی قیمت ارز در بازار از مهمترین علل نوسانات قیمت سکه در بازار است.
کد خبر: ۶۳۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 19 July 2018

عبدالرحمان ذهبی در خصوص نوسانات قیمت سکه در بازار اظهار کرد: صحبت‌های ضد و نقیض درباره سکه در بازار یکی از علل نوسانات قیمت سکه در بازار است.

وی افزود: زمانی که عنوان می‌کنند مقدار مشخصی سکه وارد بازار شده است، ناگهان قیمت سکه کاهش پیدا می‌کند اما وقتی در واقع سکه‌ای وارد بازار نمی‌شود، مجددا قیمت سکه بالا می‌رود.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: قیمت سکه باید از مرکز کنترل شود تا بتوان آن را در بازار شهرستان‌ها نیز کنترل کرد. اگر این کنترل و نظارت از مرکز بر روی قیمت سکه اعمال نشود، همچنان با نوسانات شدید قیمت سکه در بازار مواجه خواهیم بود.

ذهبی ادامه داد: صحبت‌های ضد و نقیض درباره قیمت سکه باعث می‌شود تا قیمت سکه یک شبه بالا یا پایین برود و باید بر روی این مساله از مرکز کنترل اعمال شود تا شاهد نوسانات سکه در بازار نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: تغییر و تحول ناگهانی قیمت ارز در بازار کشور یکی دیگر از دلایلی است که باعث می‌شود شاهد نوسانات شدید قیمت سکه در بازار داخل باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نرخ طلا و سکه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار