رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به افزوده شدن شش سکونت‌گاه غیررسمی به محدوده شهر اهواز از ارائه خدمات بیشتر به این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 19 July 2018

محمدجعفر فلسفی با اشاره به جلسه روز گذشته شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، اظهار کرد: در این جلسه شش سکونت‌گاه غیررسمی به محدوده شهر اهواز افزوده شدند.

وی افزود: منطقه زرگان، کوی علی‌آباد(زویه)، کوی علوی، کوی سیاحی، عین دو و ملاشیه، شش سکونتگاه غیررسمی هستند که به محدوه شهر اهواز افزوده شدند.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: این مناطق تا پیش از این جزو محدوه شهر اهواز محسوب نمی‌شدند در نتیجه خدمات‌رسانی به این مناطق با چالش مواجه بود زیرا شهرداری اهواز برای برطرف کردن مشکلات و ارائه خدمات به این ماطق نیاز به یک چارچوب مشخص دارد و اگر محدوه شهر مشخص نباشد در تامین بودجه یا مناقصات دچار مشکل می‌شویم.

فلسفی بیان کرد: با مصوب شدن الحاق این شش سکونت‌گاه غیررسمی به محدوده شهر اهواز تکلیف این مناطق از نظر خدمات‌رسانی مشخص می‌شود و خدمات بهتری به این مناطق ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در جلسه روز گذشته شورای معماری و شهرسازی کشور به دلیل همجواری خوزستان با کشورهای همسایه، 153 هکتار زمین در منطقه کیان‌شهر با کاربری مراکز تجاری جهانی برای رونق سرمایه‌گذاری تصویب شد و پس از تصویب این موضوع، مراحل ابلاغ و دیگر مراحل آن انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار