رئیس مرکز بهداشت خوزستان:
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با اشاره به شیوع بیماری اسهال خونی ناشی از مصرب آب شرب خام در شهر رُفَیع گفت: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به اسهال و اسهال خونی در این شهر به 35 نفر رسید.
کد خبر: ۶۳۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 16 July 2018

شکرالله سلمان زاده در رابطه با مسمومیت تعدادی از شهروندان هویزه براثر استفاده از آب شرب خام اظهار کرد: این مسئله مربوط به شهر رُفَیع است که ناشی از مشکل در تأسیسات و شبکه توزیع آب و بهسازی آن است.

وی افزود: خروجی کلر از تأسیسات آب مناسب است اما زمانی که در شبکه توزیع می‌شود و به دست مردم می‌رسد کلر آب صفر می‌شود و این نشان می‌دهد در شبکه اشکال وجود دارد.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با اشاره به شکستگی موجود در شبکه توزیع آب شهرستان رُفَیع بیان کرد: شکستگی موجود در شبکه سبب حذف کلر و ایجاد مسائل بهداشتی برای آب می‌شود.

سلمان زاده بابیان اینکه وظیفه مرکز بهداشت به‌عنوان متولی مسائل بهداشتی آموزش به مردم در رابطه با شیوه مصرف آب سالم است، گفت: در این خصوص تذکرات لازم به آب و فاضلاب شهرستان و دادستانی را در جریان این مشکل قراردادیم.

وی افزود: در جریان آموزش از مردم خواستیم تا زمان حل مشکل به آب مصرفی خود کلر اضافه کنند ضمن اینکه کلر موردنیاز در اختیار مردم نیز گذاشته شد.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با اشاره به شیوع بیماری اسهال خونی ناشی از مصرف آب شرب خام در شهر رُفَیع عنوان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلابه اسهال و اسهال خونی در این شهر به 35 نفر رسید.

 

منبع: فارس

برچسب ها: مسمومیت ، هویزه ، آب شرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار