فرماندار گتوند:
فرماندار گتوند از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از پانزدهم خردادماه همزمان با سراسر کشور در سه مقطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 16 July 2018

علی خدری غریبوند با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در ۲ بخش انفرادی و خانوادگی با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی و ائمه معصومین(ع) در شهرستان گتوند در حال برگزاری است،گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی از راهکارهایی است که به افزایش سرانه مطالعه مفید در قالب یک رقابت جذاب کمک می کند و در شهرستان گتوند نیز این جشنواره در کتابخانه های عمومی با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی در حال اجرا است و انتظار می رود عموم شهروندان در این جشنواره کتابخوانی شرکت کنند.

وی افزود: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هفت عنوان کتاب با موضوع حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(ع) و شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

فرماندار گتوند با بیان اینکه شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی از پانزدهم خردادماه آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد، بیان کرد: با توجه به هجوم شبکه های مجازی و لزوم توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی در عصر اطلاعات، برگزاری اینترنتی و ثبت نام الکترونیکی در این جشنواره، از نکات بسیار جالب است که امیدواریم باعث ترغیب و تشویق بیشتر عموم برای شرکت در این جشنواره گردد.

خدری غریبوند با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی برای سومین سال در این شهرستان برگزار می شود،گفت: شرکت کنندگان تا ۳۱ تیرماه مهلت دارند پاسخنامه های خود را به کتابخانه های عمومی در شهرستان گتوند تحویل دهند.

وی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره در دهه اول شهریور با حضورافراد و خانواده های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد و در پایان به نفرات برتر علاوه بر لوح سپاس و تندیس جشنواره، جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

در شهرستان گتوند ۱۰ باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری و چهار باب روستایی و یک باب مشارکتی وجود دارد و حدود ۳۰۰۰ نفر نیز عضو این کتابخانه ها هستند و از خدمات این مکان ها استفاده می کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار