رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان از آغاز سنجش سلامت نوآموزان عشایری در استان از چهارشنبه (27 تیرماه) خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 17 July 2018

حمید قنبری اظهار کرد: امسال نیز مانند سال گذشته سه پایگاه سنجش سلامت برای نوآموزان عشایری در نظر گرفته شده است. نوآموزان عشایری در سه قطب غرب، مرکز و شرق توسط این پایگاه‌ها بررسی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سنجش سلامت نوآموزان عشایری از شهریورماه آغاز شد، افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته برخی نوآموزان پایه اول ابتدایی با تاخیر وارد استان می‌شدند و ممکن بود سنجش سلامت آن‌ها با تاخیر انجام شود، تصمیم گرفتیم که امسال 50 درصد نوآموزان پیش دبستانی نیز سنجش سلامت شوند.

رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: سنجش سلامت نوآموزان عشایری از چهارشنبه (27 تیرماه) آغاز می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم بیش از دو هزار و 100 نوآموز پایه اول ابتدایی، امسال سنجش شوند. البته با توجه به اینکه حدود 60 مدرسه عشایری به آموزش و پرورش عادی منتقل شده‌اند و دیگر تحت نظر ما نیستند، این آمار تا حدی کاهش خواهد داشت. همچنین حدود دو هزار نوآموز پیش‌دبستانی در مناطق عشایری در استان وجود دارد که باید 50 درصد آن‌ها نیز سنجش شوند.

قنبری خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه تا اواخر مهرماه و آبان‌ماه همچنان دانش‌آموزان عشایری در حال بازگشت به استان هستند، سنجش سلامت نوآموزان عشایری تا 15 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار