امام جمعه اروندکنار:
امام جمعه اروند کنار گفت: انتظارمان آن است که نسخه خوبی برای رفع مشکلات اروندکنار از سوی مسئولان پیچیده شود.
کد خبر: ۶۳۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 15 July 2018

حجت الاسلام مهدی محمدی پور در نشست استاندار خوزستان که با همراهی برخی مسئولان استانی و آبادان با مردم اروندکنار در محل بخشداری این شهر انجام شد، ضمن اشاره به اینکه حضور مستمر استاندار در منطقه سبب دلخوشی مردم به ویژه جوانان به جهت پیگیری مطالبات به حقشان می شود، افزود: شوری آب سبب شد تا مشکلات به شکل خاصی پیچیده شود اما رفته رفته وضعیت در حال بهبودی است.

وی اظهار کرد: پیش از هر شهر دیگری اروندکنار متاثر از بازگشت آب شور دریا به اروندرود با مشکل شوری آب مواجه شد و به رغم هشدارها این مشکل نمود پیدا کرد.

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: حضور و همت بالای مسئولان را می بینیم اما احساسمان آن است که یک عزم ملی برای رفع مشکل نیاز است و رفع مشکل از سطح منطقه و استان خارج است.

امام جمعه اروندکنار گفت: ای کاش نمایندگان مردم در مجلس حضور فعال تری در جلسات داشتند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان بالادست در سطح کشور منتقل می کردند، ما به فعالیت بیشتر وزرا در منطقه نیاز داریم، وقتی مشکلات در سطح شهرستان و استان حل نمی شود این نشان دهنده آن است که نیاز به ورود مسئولان رده بالای کشور داریم و لذا انتظارمان آن است که به اروندکنار به عنوان قلب ایران که همه ساله پذیرای میلیون ها زائر سرزمین نور است توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام محمدی پور افزود: آنچه می تواند ما را به یک فصل جدیدی رهنمون کند، نگاه ویژه مسئولان به منطقه است، دولتمردان باید برای رفع مشکلات تعریف جدیدتری از کارها داشته باشند و اقدامات اساسی را دنبال و مشکلات را رفع کنند، مردم پای کارند و سکونت آنها در این منطقه که سبب حفظ مرز می شود نشان بارز این موضوع است.

وی اظهار کرد: اگر چه مردم با تحمل سختی ها مشکلات را پشت سر می گذارند اما مشکلات به گونه ای است که یک شبه حل نمی شود، از مردم اروندکنار بابت صبوریشان که سبب یاس دشمنان شده، قدردانی می کنم، مردم با وجود تمامی مشکلات، مرزشان را حفظ و از آن حراست می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا مردم از تلاش و کارکرد مسئولان رضایتمند و خرسند شوند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار