فرماندار بندر ماهشهر:
فرماندار بندر ماهشهر گفت: هنرمندان این شهرستان برای دریافت تسهیلات کم‌بهره به بانک معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 18 July 2018

محسن بیرانوند در نشست با انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: بندر ماهشهر به لحاظ منابع و امکانات شرایط ویژه‌ای دارد و وجود صنایع پتروشیمی جذب اعتبارات استانی را محدود کرده است.

وی ادامه داد: با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم و کمک گرفتن مالی از صنعت نیز بسیار سخت و نیازمند رایزنی و پیگیری‌های فراوان است و همین موضوع مشکلات زیادی را در مسیر توسعه شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار بندر ماهشهر به مشکلات و معضلات هنرمندان اشاره کرد و گفت: باید مشکلات این قشر فرهیخته با دقت و ظرافت شناسایی و با اولویت‌بندی لازم نسبت به رفع آنها چاره‌جویی و اقدام کرد.

وی عنوان کرد: کمبود و محدودیت منابع مالی و بودجه باعث شده انجمن‌های فرهنگی و هنری مورد توجه و رسیدگی لازم قرار نگیرند. باید برای درآمدزایی و ارائه تسهیلات و امکانات لازم به این انجمن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام شود.

بیرانوند افزود: از طریق ارائه تسهیلات کم‌بهره و تشکیل تعاونی و واگذاری زمین می‌توان بخش کوچکی از دغدغه‌های معیشتی و رفاهی هنرمندان را برطرف کرد. فرمانداری بندر ماهشهر این آمادگی را دارد که این موضوعات را با جدیت پیگیری کند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار