ئیس اتحادیه نانوایان اهواز با بیان این‌که بعید است نان گران شود، گفت: نانوایان از چهار سال گذشته تاکنون با نرخ ثابت کار می‌کنند اما همه قیمت شاخص‌های اثرگذار بر قیمت نان در طول این چهار سال افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۳۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 17 July 2018

امیر دهقان در خصوص قیمت نان اظهار کرد: اتحادیه نانوایان با توجه به افزایش قیمت بسیاری از موارد تاثیرگذار بر قیمت نان، درخواست افزایش نرخ نان را ارائه کرده است اما با توجه به دستور رییس جمهور در خصوص عدم افزایش قیمت نان، بعید است نان گران شود.

وی افزود: نانوایان از چهار سال گذشته تاکنون با نرخ ثابت کار می‌کنند اما همه آیتم‌های اثرگذار بر قیمت نان در طول این چهار سال افزایش پیدا کرده است و این موضوع مهمترین دلیلی است که درخواست داریم تا قیمت نان افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز تصریح کرد: دستمزد کارگران، قیمت آرد و گندم و نرخ حامل‌های انرژی از مهمترین شاخص‌هایی هستند که در این چهار سال افزایش پیدا کرده‌اند اما نرخ نان ثابت بوده است و به این علت خواهان افزایش نرخ نان هستیم.

دهقان عنوان کرد: موضوع افزایش قیمت نان در حال حاضر از مرکز در حال پیگیری است اما با توجه به شرایط، احتمال افزایش قیمت نان بسیار کم است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: قیمت نان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار