در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید اداره کل تامین اجتماعی خوزستان مطرح شد:
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: خوزستان زرخیز که شریان حیاتی اقتصادی کشور از آن تامین می شود هنوز در سازمان تامین اجتماعی جایگاه خود را پیدا نکرده است و با جایگاه واقعی خود فاصله بسیار زیادی دارد.
کد خبر: ۶۳۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 15 July 2018
آیین تودیع و تکریم مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان خوزستان و معارفه مدیر کل  سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان، با حضور معاون حقوقی و پارلمانی، امام جمعه موقت اهواز،رییس مجمع نمایندگان و معاون امور استانها صبح امروز  24 تیر در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.
 
به گزارش"تابناک"؛ قاسم ساعدی رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: در استان خوزستان قریب به 3 میلیون نفر از جمعیت 4 میلیون و 700هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است. 60 درصد مردم استان تحت پوشش این سازمان هستند.
 
وی ادامه داد: خوزستان زرخیز که شریان حیاتی اقتصادی کشور از آن تامین می شود هنوز در سازمان تامین اجتماعی جایگاه خود را پیدا نکرده است و با جایگاه واقعی خود فاصله بسیار زیادی دارد.
 
رییس مجمع نمایندگان استان  با بیان اینکه عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان در کشور از بهترین ها بوده است گفت: خوزستان نیاز به توجه ویژه داردو نیاز به عنایت مسئولین مرکز نشین دارد، باید از طرح ها و برنامه های مدیرکل جدید سازمان حمایت کنید.
 
وی افزود: مجمع نمایندگان استان خوزستان در همه عرصه ها که نیاز سازمان تامین اجتماعی استان است ورود پیدا خواهد کرد..
 
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در شان مردم خوزستان نیست و آن در شان جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی استان نمی بینیم.
 
ساعدی گفت: بایدهایی که از سازمان تامین اجتماعی انتظار می رود در جهت رفع محرومیت این بخش مهم  باید با یک همفکری و هم افزایی انجام گیرد.
 
رییس مجمع نمایندگان استان با تقدیر و تشکر زحمات دکتر یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان برای سید محمد مرعشی مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان آرزوی موفقیت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار