فرماندار ابرکوه به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از مراحل آماده‌سازی زمین والیبال ساحلی و همچنین امکانات رفاهی برای پذیرایی از والیبالیست‌های ساحلی کشور بازدید کرد .
کد خبر: ۶۳۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 15 July 2018

 پس از برگزاری اردوی تیم ملی هندبال نونهالان در ابركوه، این بار شهر نمونه گردشگری استان میزبان ملی پوشان والیبال ساحلی کشور خواهد بود که جهت آماده‌سازی برای شرکت در تور جهانی تک‌ستاره سامسون ترکیه، به مدت شش روز در ابرکوه اردو می‌زند .

هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان با همکاری فرمانداری، شهرداری، بخشداری مرکزی، اداره برق شهرستان و بخش خصوصي، از مدت‌ها قبل در تدارک آماده‌سازی زمین مناسب تمرینات تیم والیبال و همچنین فراهم کردن امکانات اقامتی و رفاهی برای اين نمایندگان کشورمان هستند .

در همین راستا «محمدکاظمی نسب» فرماندار ابرکوه به همراه تعداد ديگري از مسئولان شهرستان از مراحل آماده‌سازی زمین بازدید کردند و پس از آن در نشستی به بررسی جنبه‌های مختلف حضور تیم ملی در شهرستان پرداختند .

راه‌اندازي رشته والیبال ساحلی در ابرکوه

«عباس حمیدی زاده» ريیس هیئت والیبال با بیان این که حضور تیم ملی والیبال ساحلی می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای شهرستان داشته باشد، گفت: ملی پوشان از روز دوشنبه 25 تیرماه وارد ابرکوه مي‌شوند و تمرینات خود را از روز 26 تيرماه آغاز خواهند کرد .

وي خاطرنشان کرد: هدف از این میزبانی، نشان دادن جذابیت و هیجان این ورزش به جوانان و نوجوانان شهرستان است تا با علاقه‌مندی و جذب آنان در آینده‌ای نزدیک بتوانیم رشته والیبال ساحلی را نیز در این شهرستان کلید بزنیم .

بي‌توجهي به حوزه ورزش، آسيب‌زاست

«سید علیرضا رسولی» شهردار ابرکوه نیز با تأکید بر اقدامات مشارکتی و همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های مختلف، تأکید کرد: این رویداد ورزشی آبروی شهرستان است که می‌تواند علی‌رغم معرفي ابرکوه، پتانسیل‌های آن را بیش‌ از پیش به همگان معرفی کند لذا نیاز است که این همکاری و تعامل ادامه داشته باشد .

وي حوزه ورزش را یکی از بخش‌های مهم و با اهمیت در جامعه دانست که اگر به آن رسیدگی نشود، آسیب‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت .

فعالیت 3000 ورزشکار ابركوهي در 40 رشته

«رضا خاموشی» ريیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابركوه هم گفت: هم‌اکنون در شهرستان ابرکوه بیش از سه هزار ورزشکار سازمان‌یافته وجود دارد که در قالب 40 هیئت ورزشی و با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند.

وي افزود: بسیاری از سالن‌های ورزشی شهرستان عمرشان به بالای 15 سال رسیده است به نحوي كه همیشه نیازمند تعمیر و مرمت هستند .

خاموشی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات توانسته‌ایم بهترین میزبانی را از تیم ملی هندبال نونهالان داشته و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور ملی پوشان والیبال نیز خواهیم بود. ضمن این که درصدد هستیم ورزشکاران رالی موتورسواری و ماشین‌سواری کشوری را نیز در آينده دعوت کنیم .

توسعه ابركوه در گروي همکاری بین‌بخشی

«محمد کاظمی‌نسب» فرماندار ابرکوه نیز با بیان این که عشق به ورزش والیبال در این شهرستان موجب رقم خوردن اتفاقات بزرگ ورزشی شده است، گفت: مشکلات ورزش کل کشور قطعاً گریبان ابرکوه را نيز گرفته ولي حضور ملی‌پوشان در ابركوه، اين رشته را برجسته کرده به طوري كه روی ورزش واليبال بیشتر کار خواهيم كرد.

وي با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان ابرکوه، عنوان كرد: با توجه به اینکه ابرکوه یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور است، انتظارات از آن بسیار بالاست لذا این همدلی باید در میان بخش‌های مختلف به وجود آید تا ابرکوه به آنچه در شأن مردمانش است، دست یابد .

كاظمي‌نسب خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام ناامیدی‌هایی که بعضاً وجود دارد، اگر بتوانیم مالیات صنایع را به سمت ورزش هدایت کنيم و با یک برنامه‌ریزی مدون مشکلات را از سر راه برداریم، آینده ورزش این شهرستان بسیار روشن خواهد بود .

فرماندار ابرکوه تأکید کرد: حضور ملی پوشان در رشته‌های مختلف می‌تواند برای ابرکوه، برکات ورزشی و حتی گردشگری داشته باشد لذا در اين راستا باید با همگرایی پای خیّرین را هم به ورزش باز کنيم زیرا سلامت جسمی، روانی و اجتماعی فرزندان آنان نیز در گروي توسعه ورزش است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار