حقیقی پور با اشاره به مشکلات شبکه توزیع و تولید آب؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در آبادان اثر بخشی که مورد انتظار ما در بحث ارتقای کیفیت و شوری آب پس از اجرای طرح غدیر بود، اتفاق نیافتاده است.
کد خبر: ۶۳۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 14 July 2018

صادق حقیقی پور امروز 23تیرماه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه های آب شهرستان آبادان اظهار کرد: در آبادان اثربخشی که مورد انتظار ما در بحث ارتقای کیفیت و شوری آب بود اتفاق نیافتاده است.

وی افزود: علی رغم اینکه در سایر شهرهایی که طرح غدیر اجرایی شده است، شاهد ارتقای کیفیت آب بوده ایم اما در شهر آبادان این اتفاق رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، مربوط به نحوه آرایش شبکه توزیع و تاسیسات تولید و توزیع آب در این شهرستان است. در شهر آبادان آب غدیر وارد تصفیه خانه ثامن و از آنجا به سایر نقاط شهر منتقل می شود اما در این زمینه آب به خوبی انتقال پیدا نمی کند.

حقیقی پور عنوان کرد: در این زمینه یکی از مشکلات این است که آب به خوبی به تلمبه خانه جمشید آباد انتقال پیدا نمی کند. این تلمبه خانه در آبادان از نظر باری که در شبکه توزیع آب دارد، آب بیش از 50درصد شهر را تامین می کند و نقش مهمی در ارتقا کمی و کیفی آب در آبادان دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته آب به اندازه کافی وارد این تلمبه خانه نمی شد اما با اجرای طرح انتقال آب به این تلمبه خانه انتظار داریم بتوانیم حدود 100هزار متر مکعب آب با کیفیت طرح غدیر را به این تلمبه خانه برسانیم. با این کار امیدواریم شهر آبادان به خصوص مناطق مرکزی این شهر و همچنین روستاهایی که در مسیر این طرح قرار دارند از آب با کیفیت طرح غدیر بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همانطور که در شهر خرمشهر شاهد ارتقای چشمگیر کیفیت آب بودیم، انتظار داریم تا کیفیت آب شهرستان آبادان نیز با اقداماتی که در دست اجرا است بهبود چشمگیری پیدا کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار