مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان عنوان کرد:
مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان گفت: تعدادی از گاومیش‌ها در منطقه رومین بستان دچار سوختگی شده‌اند و علت آن می‌تواند به دلیل آتش سوزی هورالعظیم و یا بی آبی باشد که در شهرستان وجود دارد اما علت دقیق آن در حال بررسی است.
کد خبر: ۶۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 14 July 2018

قاسم بیت سعید با اشاره به تصاویر منتشر شده از تعدادی گاومیش و گوسفند که دچار سوختگی شده‌اند، اظهار کرد: این تصاویر منتشر شده در خصوص سوختن گاومیش‌ها و حتی گوسفندان صحت دارد و این حادثه در منطقه‌ای در بستان اتفاق افتاده است.

وی افزود: تعدادی از کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه و همچنین میزان خسارت های وارده به گاومیش ها و همچنین گاو و گوسفندان هستند و به محض مشخص شدن علت حادثه، آن را منتشر خواهیم کرد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان تصریح کرد: تعدادی از گاومیش‌ها در منطقه رومین بستان دچار سوختگی شده‌اند و علت آن می‌تواند به دلیل آتش سوزی که در هورالعظیم اتفاق افتاده و یا بی آبی باشد که در شهرستان وجود دارد.

بیت سعید با بیان این‌که وضعیت آبی در بستان بحرانی است، ادامه داد: با توجه به شرایطی که اتفاق افتاد اکنون با تانکر در حال آبرسانی به دامداران هستیم تا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، حل شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان گفت: در این زمینه اطلاع رسانی انجام گرفته تا کسانی که از حادثه سوختگی گاومیش‌ها خسارت دیده‌اند، به ما گزارش دهند تا با پیگیری‌هایی که انجام می‌گیرد، در صورت امکان نسبت به جبران خسارت آن‌ها اقدام شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار