در میان استقبال شهروندان اهوازی و خانواده شهدا
عصر امروزدر میان استقبال شهروندان اهوازی و خانواده شهدا کاروان خادمان امام رضا(ع) وارد اهواز شد.
کد خبر: ۶۲۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳ 14 July 2018

نخستین کاروان خدام حریم رضوی شامل ۲۲ نفر از خادمان حرم امام هشتم، با عنوان کاروان زیر سایه خورشید بعد از ظهر امروز ، در میان استقبال بیش از 100 نفر از مردم ولایت‌مدار و خونگرم استان خوزستان وارد فرودگاه اهواز شدند.

در بدو ورود این کاروان، گروه سرود نوجوانان مسجد جوادالائمه (ع) اهواز، با اجرای سرودی در مدح امام رضا(ع) به خادمان حریم رضوی خیر مقدم گفتند.

همچنین در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، نمایندگانی از اقوام عرب و بختیاری خوزستان، برخی مسئولان استانی و مردم اهواز با اهدای شاخه گل از اعضای این کاروان استقبال کردند.

حجت‌الاسلام دانیال اریکه دبیرستاد مردمی جشن‌های زیرسایه خورشید خوزستان، در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم که باز هم توفیق میزبانی از خادمان حرم امام رضا(ع) به ما عطا شد و بار دیگر با حضور این عزیزان عطر و بوی حرم رضوی در خوزستان می‌پیچد.

وی افزود: برنامه‌های دهه کرامت در قالب برنامه سراسری زیرسایه خورشید از فردا رسما در خوزستان و دیگر استان‌های کشور آغاز می‌شود و تا یکی دو روز پس از میلاد امام رضا(ع) در خدمت خدام حریم رضوی خواهیم بود.

گفتنی است جشن بزرگ استقبال مردمی از کاروان زیر سایه خورشید، فردا شنبه(۲۳ تیرماه) از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در بازار بزرگ امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار