مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سرمایه بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ بازنشستگان خبر داد .
کد خبر: ۶۲۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 12 July 2018

زهرا زاده غلام با بیان اینکه بخشنامه و قرارداد بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir بارگذاری و قابل مشاهده است، اظهار داشت: نرخ حق بیمه (عادی) ماهانه در سال ۹۷ شامل سهم شاغل ۱۷ هزار و ۴۹۰ ریال، سهم دستگاه ۱۷ هزار و ۴۹۰ ریال و سهم بازنشسته ۱۴ هزار و ۹۹۰ ریال تعیین شده است. مبلغ ۲۵۰۰ ریال نیز سهم (ماهانه) صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان مشترک این صندوق پرداخت می شود و در مورد مشترکین سایر صندوق ها نیز توسط صندوق بازنشستگی متبوع مستخدم بازنشسته پرداخت می شود.

زاده غلام افزود: سرمایه بیمه برای هر نفر بابت فوت مبلغ ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و برای قطع یا ازکارافتادگی کامل و دائم عضوی از اعضاء بدن، نیز حداکثر همین مبلغ است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فرم ها و فرمت ارائه اطلاعات لیست الکترونیکی و روش تهیه و ارسال لیست الکترونیکی در سامانه بیمه عمر و حادثه سایت صندوق موجود است، بیان داشت: در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir سامانه ای باعنوان «بیمه عمر و حادثه» پیش بینی شده که دستگاه ها با درج کد شناسه مربوطه به سامانه وارد و حسب مورد تعداد بیمه شدگان خود شامل شاغل، بازنشسته و مدت بیمه را اعلام می کند. سیستم سامانه بیمه عمر و حادثه در سایت صندوق بازنشستگی، هوشمند بوده و در صورت وارد نمودن اطلاعات لازم، حق بیمه طبق نرخ مقرر محاسبه و تعیین می شود.

زاده غلام با بیان اینکه باید مبلغ حق بیمه صرفاً از طریق شعب بانک صادرات ایران به شماره حساب ۰۱۰۰۰۵۵۵۵۵۰۰۲ واریز شود، گفت: در صورت پرداخت حق بیمه به صورت سالانه، حق بیمه باید حداکثر تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۷ پـرداخـت شـود.

وی با بیان اینکه تاریخ شروع قرارداد اول فروردین ۹۷ و تاریخ خاتمه آن پایان اسفند ماه ۹۷ است، تصریح کرد: از تاریخ ۱۶ مهرماه، سامانه بیمه عمر و حادثه برای انعقاد قرارداد به استثناء قرارداد الحاقی (کاهش و افزایش) غیرفعال شده و به هیچ عنوان قرارداد اولیه منعقد نمی شود.

زاده غلام یادآور شد: دستگاه ها در صورت لزوم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی لازم و تبادل نظر با شماره تلفن های ۸۸۹۶۸۷۸۸ و ۸۸۹۶۴۳۹۹ با پیش شماره ۰۲۱ اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تماس بگیرند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار