صبح بخیر آقای شرفی؛
آقای شرفی که از ضبط صدا و تصویرش اطمینان داشته بجای انکه از عملکرد و فعالیت های خود در دوره اخیر مجلس سخن بگوید زبان به انتقاد دیگران گشوده است بعبارتی وی بجای اینکه پاسخگوی عملکرد خود در دوسال و اندی گذشته در مقابل موکلان خود باشد زبان به انتقاد از همه- بجز خود پرداخته است.
کد خبر: ۶۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 11 July 2018

کمی هم از عملکردتان بگویید

امروز فایلی تصویری از یکی از نمایندگان آبادان در مجلس منتشر شد که در آن وی ضمن هجمه به سه تن دیگر از نمایندگان (آبادان و خرمشهر) و استاندار خوزستان تلاش نموده تا خود را نماینده ای متمایز نشان دهد که بدنبال مطالبات مردم آبادان است. وی البته اشاره ای هم خطاب به مردم داشته و گویی پیام آنان را بخوبی دریافته و گفته است که می دانم دور بعد به من رای نمی دهید.

شاید این نوشتار به نوعی واکاویی چرایی این گذاره که از قضا خودِ وی مطرح نموده نیز باشد.

آقای شرفی که از ضبط صدا و تصویرش اطمینان داشته بجای انکه از عملکرد و فعالیت های خود در دوره اخیر مجلس سخن بگوید زبان به انتقاد دیگران گشوده است بعبارتی وی بجای اینکه پاسخگوی عملکرد خود در دوسال و اندی گذشته در مقابل موکلان خود باشد زبان به انتقاد از همه- بجز خود پرداخته است.

طرح غدیر که این روزها کام مردم آبادان و خرمشهر را که مطالبه بحق آنها بوده شیرین نموده است از جمله طرح های مهمی است که از سالها قبل وعده بهره برداری آن را داده بودند اما اجرای سریع و جدی آن از آغاز سال ۹۶ و بدنبال درخواست و اصرار و پیگیری ویژه استاندار خوزستان و دستور رئیس جمهور محقق شد و این در حالی است که آقای شرفی بعنوان نماینده مردم معذورات حقوقی نماینده عالی دولت در استان را نداشت و می توانست با پیگیری و سماجت و لابی و فشار از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت نیرو، دفتر رئیس جمهور و...

این مطالبه بحق مردم را پیگیری نماید.

حال بجای آنکه پاسخگوی انفعال و عملکردها باشند عملکرد کسی را زیرسوال می برند که بصورت جدی و با پیش بینی وضعیت بغرنج پیش آمده، ظرف ده ماه اجرای یکصدکیلومتر از این طرح را با موفقیت دنبال و مدیریت نمود.

آقای شرفی نقش شما بعنوان نماینده مردم آبادان در مجلس چه بوده است؟ مگر بودجه سالانه کشور در این دوسال از تصویب شما نگذشته است؟ شما برای تامین آب شرب مردم آبادان در مجلس چه کردید؟ کدام طرح و ردیف بودجه را در دفاع از مطالبات بحق مردم آبادان پیشنهاد و از تصویب گذراندید؟

اگر پیگیری همین استانداری که شما به او هجمه کرده اید نبود که امروز آب به آبادان نرسیده بود و بجای ۹۰۰میلیاردتومان اعتبار ظرف یکسال همان اعتبارات ۶۰-۷۰ میلیارد تومانی و قطره چکانی سابق به آن اختصاص داده می شد و تا سالها بعد آب به آبادان نمی رسید.

ما امیدواریم شائبه سکونت در قم صحت نداشته باشد و لازم می دانیم از همه نمایندگان عزیز بخواهیم حوزه انتخابیه را محل سکونت خود بدانند و صدا و پژواک واقعی مطالبات مردم باشند و نه تنها این بلکه با استفاده از ابزار قانون گذاری و نظارت و رعایت اصل تفکیک قوا ، گام های عملی برای حصول نتایج ملموس بردارید.

شما حتما بهتر می دانید تنها ابزار قانونی شما طرح سوال از رئیس جمهور آنهم با چاشنی مسائل سیاسی که توسط طیفی تندرو دنبال می شد نیست. شما ابزار قانونگذاری دارید. بودجه سالانه کشور از زیر دستان شما می گذرد. وزرا در مقابل شما پاسخگو هستند. اما شما از کدامیک از این ابزارها برای مردم آبادان استفاده کرده اید؟ چرا گزارشی نمی دهید؟

امیدواریم حال که میام مردم آبادان را پس از دوسال حضور در مجلس دریافته اید و از رای نیاوردن تان در دور آینده آگاه شده اید لااقل در عمر باقی مانده مجلس دهم راه بهتری را برگزینید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار