در مسجدسلیمان انجام شد؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: دو پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در مسجدسلیمان کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۶۲۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 10 July 2018

درویشعلی کریمی شامگاه دوشنبه در مراسم کلنگ زنی آب روستایی له بحری بخش مرکزی و کلنگ زنی اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: کار آبرسانی به ۵۱ روستا ابتدا از سال گذشته با پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان و استاندار خوزستان شروع شد.

وی افزود: این پروژه ۱۱۰ کیلومتر خط انتقال دارد و برای فاز اول آن اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومان در سال جاری مصوب شده که در عمل بیش از یک میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

مدیرعامل آبفای روستایی با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل سه درصد نفت تأمین می شود، تصریح کرد: تاکنون فقط دو و نیم میلیارد تومان لوله برای اجرای لوله گذاری این پروژه خریداری شده که در محل شروع پروژه یعنی منطقه تل بزان مسجدسلیمان انبار شده اند.

وی در پایان میزان اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه را بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: علاوه بر این پروژه آبرسانی روستایی دیگری به نام گدار نیز امشب با حضور استاندار خوزستان با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار