براساس تقویم آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز؛
براساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز، آغاز نیمسال اول سال تحصیلی 24 شهریورماه و مهلت حذف و اضافه نیز 25 تا 27 شهریورماه اعلام شده است.
کد خبر: ۶۲۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 10 July 2018

بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه، ثبت‌نام ورودی‌های جدید دانشگاه شهید چمران اهواز پس از اعلام نتایج مشخص می‌شود. شروع نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 در دانشگاه شهید چمران اهواز، 24 شهریورماه تعیین شده و زمان پایان کلاس‌ها نیز 11 دی‌ماه اعلام شده است.

مهلت حذف و اضافه برای دانشجویان ورودی سال 94 و ماقبل، دانشجویان ورودی 95 و دانشجویان ورودی 96 به ترتیب 25، 26 و 27 شهریورماه اعلام شده است. امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی نیز از 12 دی‌ماه آغاز می‌شوند و 27 دی‌ماه به اتمام می‌رسند.

همچنین انتخاب واحد نیمسال دوم برای دانشجویان ورودی 95 و ماقبل، دانشجویان ورودی 96 و دانشجویان ورودی 97، به ترتیب سوم، چهارم و پنجم دی‌ماه تعیین شده است. براساس تقویم آموزشی مهلت حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی نیز از هشتم تا دهم بهمن‌ماه تعیین شده است.

شروع رسمی نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97، شش بهمن‌ماه اعلام شده است. 14 خردادماه نیز کلاس‌های این نیمسال تحصیلی به پایان رسیده و امتحانات پایان نیمسال از 18 خرداد آغاز شده و سی‌ام خردادماه به پایان می‌رسند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار