دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام توضیحاتی درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده سپنتا نیکنام در مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد.
کد خبر: ۶۲۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 10 July 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود در مورد شایعات اخیر در رابطه با آخرین تصمیمات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره‌ی عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد و روند رسیدگی به این پرونده در مجمع توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر رضایی در اینستاگرام خود نوشت: در فروردین ماه، مهلت سه ماهه رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام تمام شده بود. اگر رسیدگی به آن را تمدید نمی‌کردیم، نظر شورای نگهبان قطعی و از دستور کار مجمع خارج می‌شد.

با پیشنهاد اینجانب و موافقت آیت‌الله شاهرودی، تمدید رسیدگی که طبق آیین‌نامه حداکثر یک سال می‌تواند باشد، انجام شد.

حل این نوع اختلافات به رای دو سوم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز دارد. به همین دلیل دو هفته پیش بین دو کمیسیون حقوقی و سیاسی مجمع، جلسه‌ای مشترک گذاشتم تا نظرات آنها به هم نزدیکتر شود.

با این همه، فضای شایعه پراکنی و غوغاسالاری که فرصت طلبان سیاسی به وجود می‌آورند، مایه برخی نگرانی‌هاست. این افراد با دروغ‌پردازی، محیط عقلانی تصمیم‌گیری را هدف قرار داده‌اند. برخی از آنها نه به ایران، نه به مردم ونه به اقلیت‌ها رحم نمی‌کنند و با سیاسی‌کاری فقط به دنبال منافع خود هستند.

 

توضیح محسن رضایی درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده سپنتا نیکنام +عکس
 
توضیح محسن رضایی درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده سپنتا نیکنام +عکس
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار