عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی به 51 روستا و دو پروژه عمرانی و فاضلاب شهری در شهرستان مسجد سلیمان عصر دوشنبه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان کلید خورد.
کد خبر: ۶۲۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 10 July 2018

عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی به 51 روستا در شهرستان مسجد سلیمان عصر دوشنبه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

به گزارش"تابناک"؛ علیرضا گورویی فرماندار مسجد سلیمان در خصوص این پروژه ها اظهار داشت: پروژه آبرسانی به 15 روستای منطقه لهبری از بخش گلگیر با 112 کیلومتر خط انتقال شبکه و توزیع و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال از منابع استانی در این روز کلنگ زنی شد.

وی افزود: همچنین پروژه آبرسانی به 36 روستای بخش مرکزی به طول 124 کیلومتر خط انتقال ، شبکه و توزیع نیز از دیگر پروژه های مهمی بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار مسجد سلیمان ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز 160 میلیارد ریال بوده که 9 میلیارد ریال آن اکنون از اعتبارات استانی تامین شده و باقی آن نیز در سال جاری تامین می شود.

وی بیان‌کرد: پروژه دیگر از پروژه های عمرانی شهرداری مسجد سلیمان بوده که از بلوار حدفاصل منطقه بی بی یان تا دانشگاه آزاد است و بالا و پایین شهر را به یکدیگر متصل می کند.این پروژه شهری بخش عمده ای از مشکلات تردد و ترافیک در مرکز شهر را برطرف می کند.

فرماندار مسجد سلیمان گفت: برای این پروژه شهری 150 میلیارد ریال اعتبار اولیه از منابع استانی تامین شده که 6 کیلومتر آن به‌عنوان فاز اول از منطقه بی بی یان تا سه راهی مالکریم است. وی ادامه داد: کل پروژه 17 کیلومتر بوده که اعتبار کامل آن 600 میلیارد ریال است.

گورویی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی پروژه احداث فاضلاب هسته مرکزی شهر به عنوان فاز اول نیز به طول 20 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال آغاز شده و ظرف مدت 24 ماه به بهره برداری می رسد.

پیش از این نیز چندین پروژه آبرسانی به روستاهای آبادان، خرمشهر، گتوند، دزفول، باوی، اهواز، امیدیه ، هندیجان و رامشیر کلنگ زنی و یا افتتاح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار