معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز گفت: ساماندهی خانه‌های بازی و فرآموز به تصویب شورای شهر رسیده و لایحه آن توسط فرمانداری به شهرداری اهواز ابلاغ شده و در مناطق هشتگانه لازم الاجراست.
کد خبر: ۶۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 10 July 2018

احمد سراج اظهار کرد: ساماندهی خانه‌های بازی و فرآموز نتیجه طرحی است که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و لایحه آن توسط فرمانداری به شهرداری اهواز ابلاغ شده و در مناطق هشتگانه لازم الاجراست.

وی با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی و ارائه فراگیر آن به شهروندان افزود: یکی از مهم ترین گروه‌های هدف در ارائه آموزش‌های شهروندی کودکان هستند. خانه‌های بازی و فرآموز با دارا بودن انواع بازی‌های کودکان به‌صورت هدفمند، ضمن ایجاد نشاط و سرگرمی به خوبی می توانند آموزش‌های شهروندی را به آنها منتقل کنند.

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری اهواز لزوم ساماندهی خانه‌های بازی اظهار کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که توجه به فعالیت‌های روانی و اجتماعی کودکان توانایی آنها را برای یادگیری بالا می‌برد. با توجه به بافت جمعیتی شهر اهواز و لزوم توجه به نیازمندی‌های کودکان، ساماندهی این خانه‌ها تحت عنوان شورای عالی واگذاری خانه‌های بازی و فرآموز مورد توجه جدی قرار گرفته و این امر به اولویت برنامه‌های آموزش شهروندی معاونت فرهنگی اجتماعی تبدیل شده است.

سراج در ادامه با اشاره به این که تاکنون در مناطق 4 و 8 شهرداری جلساتی به همین منظور تشکیل شده است، گفت: به جهت اهمیت طرح ساماندهی، این شورا در تمامی مناطق هشتگانه و با حضور مدیران مناطق تشکیل می شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار