توسط اعضای تیم دو میدانی پیوند اعضای خوزستان صورت گرفت؛
رئیس هیات بیماری های خاص و پیوند اعضای استان خوزستان گفت: اعضای تیم دو میدانی پیوند اعضای استان ۱۰ سهمیه حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی را کسب کردند.
کد خبر: ۶۲۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 09 July 2018

کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیوند اعضای کشور از تاریخ ۱۵ تیرماه به مدت سه روز در تهران برگزار شد و در همین راستا تیم استان در بخش آقایان با هشت ورزشکار توانست به ۷ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۴ مدال برنز دست یابد؛ در بخش بانوان نیز با حضور ۶ ورزشکار به دو مدال طلا، دو نقره و شش برنز دست یافتیم.

وی تصریح کرد: به صورت کلی تیم دو و میدانی پیوند اعضای خوزستان با کسب ۹ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۱۰ برنز به کار خود پایان داد.

حاجی زاده افزود: خوشبختانه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی که سال گذشته در جزیره کیش برگزار شده بود، تاثیر بسیاری بر روی روحیه و توان ورزشکاران برجای گذاشت و همین مسئله باعث شد تا در سال جاری تیم خوزستان پدیده مسابقات معرفی شود و ۱۰ سهمیه حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند.

وی با اشاره به درخشش مردان و زنان دو میدانی کار خوزستانی در این رقابت ها عنوان کرد: سید علی موسوی نور ورزشکار خوزستانی در این تورنمنت کشوری لقب پدیده را از آن خود کرده است که این انتخاب افتخاری برای ورزش استان محسوب می شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار